JOo-o lämpö ongelmia m20 2,7 padan kans, onn vaihtanu vesipumpun, viskon termarin...syylärin ilmannu sen.
toimi hyvin 30min tyhjäkäyntiä ja neula oli keskel, ajelin koko päivän toimi hyvin ehkä pikkasen heitteli neula mut pysy kesken välil pikkasen alle keski viivan, sit yht äkkiä se meni pikkasen yli keski viivan ja puol tuntia siit oli jo 3/4 eli viimen pykälä punaselle sen ylä puolelle, en viittiny ajella enepää koska m20 kannet on tunnetusti huonoja, elikkä mikä moiseen vaihdoin myös vähä aikaa sit kannen tiivisteen ja kävin tasottamas kannen eikä öljyn joukos oo mitään ihmeellistä, eikä paisunta säiliös kupli....lämpöä tulee hyttiin jätin auton huoltsikan pihaan koska ei viitti pistää kantta vaihtoon.
autos on siis 325 kansi....en tiiä onx siel kabiinis joku sähkö venttiili joka vois vaikuttaa vedenkiertoon siis puhaltimen kyljes?....neuvot olis poikaa kiitos etukäteen
toimi hyvin 30min tyhjäkäyntiä ja neula oli keskel, ajelin koko päivän toimi hyvin ehkä pikkasen heitteli neula mut pysy kesken välil pikkasen alle keski viivan, sit yht äkkiä se meni pikkasen yli keski viivan ja puol tuntia siit oli jo 3/4 eli viimen pykälä punaselle sen ylä puolelle, en viittiny ajella enepää koska m20 kannet on tunnetusti huonoja, elikkä mikä moiseen vaihdoin myös vähä aikaa sit kannen tiivisteen ja kävin tasottamas kannen eikä öljyn joukos oo mitään ihmeellistä, eikä paisunta säiliös kupli....lämpöä tulee hyttiin jätin auton huoltsikan pihaan koska ei viitti pistää kantta vaihtoon.
autos on siis 325 kansi....en tiiä onx siel kabiinis joku sähkö venttiili joka vois vaikuttaa vedenkiertoon siis puhaltimen kyljes?....neuvot olis poikaa kiitos etukäteen
Comment