Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eta ja i nokat.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aLostSheep
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2003
    • 102

    Eta ja i nokat.

    Mahtaakohan m20b25 ja m20b27 nokka-akseleilla olla eroja valtavasti?
    Esim. toimiiko eta nokka i koneessa?
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

    #2
    eta

    etassa on nokassa yksi laakerikaula vähemmän, eli pudottaa öljyn paineita jos laitat 2,5 kanteen etan kepin
    Aprilia RSV4

    Comment

    • T3
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 8530
      • Karhe

      #3
      Tarkemmin sanottuna: ETA-nokassa on kaksi laakeripintaa vähemmän, kuin "normaalissa" nokassa. Lisäksi ETA-nokka on paljon lievempi, kuin norminokka.

      Mutta kuten tuossa edellä jo kirjoitettiin. Tärkein asia taitaa olla tuo öljynpaineiden katoaminen, kun laakerikohtia puuttuu. Kyllähän se varmaan toimisi, jos tukkisi ne avoimeksi jäävät öljyreijät siitä kannesta. Ei kuitenkaan kannata ryhtyä moiseen hommaan.
      .

      Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎