Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kokemuksia Dayton renkaista?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Risto113
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 1204
    • GrassLake

Kokemuksia Dayton renkaista?

Onko kenelläkään alla Dayton:in valmistamia kesänakkeja/ kokemuksia niistä?
    Eli mulla on e34:sessa, 2.0 m50 tomaatti -90, uudet 205-55-16 dayton 200 kesärenkaat. Muuten ihan normi kumit, mutta sateella! Valoihin pitää jarruttaa tuplasti kauempaa kun ennen ettei mene lukkoon (ei abs:eja), ja vähän tiukempi mutka ja hanaa niin kylki edellä mennään! Siis 150hv, automaatti, 1600+ kg ja kesällä!!! (vaikkakin vain sateella...) Wanhat 1mm pintaa jäljellä Nokia NRV:t ja ei mitään vastaavaa sateella. Millään autolla/renkailla ei ole ollut sateella näin luikasta...

Entä muilla Dayton-miehillä?
  • huoppa81
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2004
    • 638
    • Nastola

Ei oo kokemusta, mutta daytonit pitäs olla samat renkaat ku bridgestonet, mutta niiden kehitystyöhön ei käytetä ollenkaan rahaa. Eli ne on siis bridgestonen vanhoja malleja josta johtuu edullisuus sanoi bridgestonen edustaja. Bridgestonen renkaat mulla on ollu ja ne oli ihan ok joten luulis että daytonitki ois ok, mut tosiaan ei oo omakohtasta kokemusta.
    Garage:

E21 323i -79
    E21 323i -82
    E30 325i Cabriolet -91
    E30 316i -89
    E39 520i -01
    Kadett C 1,2 -76

Lynx Rave RE 600 -08

Comment

• Arnolds
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2005
      • 3311
      • Kajjjaani

Entisessä 318i:ssä oli no 205-55-16 daytonrenkaat parikesää eikä mitään moitittavaa ollu.
      F26 xDrive20d TwinPower

EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

Comment

• Kyytsis
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2003
        • 3472
        • Helsinki

Mulla oli yhdet Pirellit e28:ssa jotka teki ihan samaa. Urasyvyyttä oli hyvin, mutta kumiseos oli todella kovan tuntuista, liukkaat sateella.

Comment

• Remotion
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 15229
          • Ajamisen Iloa

Mulla oli Dayton 235, varsinkin kuluneempina super liukkaat sateella. loppujen lopuks suti sitten vaikka kaikki vaihteet tappiin asti motarin rampeissa. samoin jarrutuksissa perä lähti alta...
          Z3 coupé individual

F01, F02, F10, F11 takakäännön muoviosat
          E36 ilmanotot & Z3 ilmanotot

Comment

• Risto113
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2005
            • 1204
            • GrassLake

...just. eli kun muillakin on samaa tehnyt niin turha kai käydä takuuseen uusia vinkumassa. Kuhan ei tuu hirvi sateella eteen...
            Enää en kyllä daytoneita osta. Voi vaan kuvitella m5+mun renkaat sateella...

Comment

• Pempe
              Bimmer Rookie
              • Nov 2004
              • 111
              • Häme/maaseutu

Mulla on kokemuksia kahesta eri sarjasta malleja en kyl muista mut toiset(vanhemmat) oli totaali paskat ja uudemmat(v-kuviolla) on oikeestaan jopa hyvät. Pito on hyvä jopa sateella, ainakin kiihdytyksissä ei irtoo millään ja auto oli 325i..
              BMW E30 316 -84
              BMW E30 316i -89
              BMW E30 323i -85
              BMW E30 325i -87
              BMW E12 520i -77

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎