Elikkä vasemman puolen vetarin stefa perästä vuotaa (540iA e34).ja se pitäs vaihtaa ettei mitää ikävää pääsis sattuu. níin jos jollain on kokemusta kyseisestä asiasta niin hyvät neuvot olisi paikallaa ennen kuin pääsee vaikeimman kautta voittoo.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vetareiden stefojen vaihtoon vinkkejä
Collapse
X
-
http://www.realoem.com/bmw/ tuolta voi vähän katsoa miltä osta näyttävät.F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion
-
-
Tossa olis e32:een , ja kait se kolmeneloseenkin menee samalla tavalla. http://bmwe32.student.utwente.nl/
Comment
-
-
Originally posted by despe540Elikkä vasemman puolen vetarin stefa perästä vuotaa (540iA e34).ja se pitäs vaihtaa ettei mitää ikävää pääsis sattuu. níin jos jollain on kokemusta kyseisestä asiasta niin hyvät neuvot olisi paikallaa ennen kuin pääsee vaikeimman kautta voittoo.
http://www.bmwe34.net/e34main/mainte...tial_seals.asp
http://bmwe32.student.utwente.nl/sea...OutputSeal.htm
Comment
-
-
Pitäisi tuohon omaan vekottimeen vaihtaa vasen vetarin tiiviste. Onko kukaan vaihtanut e28:iin tuon tiivisteen?
Kauanko tuohon kannattaa varata aikaa, kun nosturi on käytössä max pari tuntia?
Myydäänkö jossain tuollaisia tiivisteen ulosvetäjiä? Missä, en ole nähnyt koskaan? Vai riittääkö tavallinen "koukku"-ulosvetäjä?
Mitä muuta kannattaa itse tiivisteen lisäksi ostaa? Jostain lukkorenkaasta noissa linkeissä puhuttiin.
Eikös öljyksi käy 75w90 GL5 -öljy (ei ole lukkoperää)?E34 525i 12v 1990
Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T 4.0td, SOA, 100% lukot
ex-BMW:t
E28 520iA 1983
E28 520iA 1985
Comment
-
-
Itse itselleni vastaten:
Tiiviste vaihtui puolessa tunnissa ja vanhaa ei ehjänä saanut ulos. Apuna iso ruuvari ja vasara...
Lukkorengas oli suht helppo vaihtaa, työkalu kärkipihdit.
käytetyt työkalut:
meisseleitä
vasara
kärkipihdit
8 ja 10 mm kuusiokolot
hylsysatsin pikkujatkovarsi (jolla mukiloitiin uusi stefa paikalleen)
ruosteenirroitusspray
mustekalalenksuja (joilla vetari roikkumaan tukivarresta)E34 525i 12v 1990
Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T 4.0td, SOA, 100% lukot
ex-BMW:t
E28 520iA 1983
E28 520iA 1985
Comment
-
Comment