Announcement

Collapse
No announcement yet.

Onko muka 325i ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bnito
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 334

    #16
    napsin kuvia jahka saan kameran takas..
    Last edited by Bnito; 17-09-2005, 14:51.
    F11 525 3.0 -10

    Ex E46 330d Touring -00
    Ex 316/325 '85

    Comment

    • seidltuning
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 1941
      • Vantaa

      #17
      eli kansi on 2.5l mut kerro ruiskunboxin numero yhdistelmä
      G30 530e Sedan
      E30 325i Cabriolet

      Comment

      • Bnito
        Bimmer Fanatic
        • Apr 2005
        • 334

        #18
        Originally posted by seidltuning
        eli kansi on 2.5l mut kerro ruiskunboxin numero yhdistelmä
        no ruiskuboksi on kyllä 2.5 litrasen, ei kai tuo "viri-lastu" muuten sielä hirveen hyvin hörisis ? Muistan kyllä kattoneeni sen ja varmistinki vielä että on 325i ruisku kun tota lastua tilasin. En nyt muista ulkoa mutta kun kuvia käyn myöhemmin napsimas ni katon senkin jos jaksan.

        löytyhän se numero ku muistan sitä sopivuutta kysyneen :

        0261 200 153
        Last edited by Bnito; 17-09-2005, 14:57.
        F11 525 3.0 -10

        Ex E46 330d Touring -00
        Ex 316/325 '85

        Comment

        • seidltuning
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2002
          • 1941
          • Vantaa

          #19
          joo 3-rivinen 2.5l katittoman versio
          tota en tiennyt että 325i:n boxi käy 320iivariin ?? no kaikkee oppii
          öljynlauhdutin löytyykö??
          G30 530e Sedan
          E30 325i Cabriolet

          Comment

          • Bnito
            Bimmer Fanatic
            • Apr 2005
            • 334

            #20
            Originally posted by seidltuning
            joo 3-rivinen 2.5l katittoman versio
            tota en tiennyt että 325i:n boxi käy 320iivariin ?? no kaikkee oppii
            öljynlauhdutin löytyykö??
            ite asias en o varma, en kyl usko että on kun tuota olen tutkiskellu ellei sitä ole piilotettujohonki ?
            F11 525 3.0 -10

            Ex E46 330d Touring -00
            Ex 316/325 '85

            Comment

            • Cee.Koo
              Bimmer Fanatic
              • Mar 2004
              • 354
              • Twilight zone

              #21
              Tarkista nyt ekaks lohkon numero, löytyy kuskinpuolelta edestä alhaalta. Kannattaa irrottaa ilmanputsari/mittari hässäkkä pois tieltä, niin näkee paremmin. Ja kuten aikaisemmin mainittiin jos numerosarja alkaa numeroilla 25 niin kyseessä on b25 motti. Lohkossa on myös valettuna numerot 84, joka tarkoittaa että lohko on b25/b27 lohko. 84 on porauksen halkaisija mitta. b20/b23 koneissa taas on valettuna numerot 80, joka ilmoittaa niiden porauksen. Porauksen ilmoittava numero löytyy myös kuskinpuolelta edestä hieman ylempää kuin lohkoon meistattu numerosarja.
              Öljyn jäähdyttimen puuttuminen ei varsinaisesti kerro mitään, sen on joku voinut poistaa vuosien saatossa esim. vuotojen takia.
              With jap crap, life sucks and then you die

              Comment

              • Bnito
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2005
                • 334

                #22
                Originally posted by Cee.Koo
                Tarkista nyt ekaks lohkon numero, löytyy kuskinpuolelta edestä alhaalta. Kannattaa irrottaa ilmanputsari/mittari hässäkkä pois tieltä, niin näkee paremmin. Ja kuten aikaisemmin mainittiin jos numerosarja alkaa numeroilla 25 niin kyseessä on b25 motti. Lohkossa on myös valettuna numerot 84, joka tarkoittaa että lohko on b25/b27 lohko. 84 on porauksen halkaisija mitta. b20/b23 koneissa taas on valettuna numerot 80, joka ilmoittaa niiden porauksen. Porauksen ilmoittava numero löytyy myös kuskinpuolelta edestä hieman ylempää kuin lohkoon meistattu numerosarja.
                Öljyn jäähdyttimen puuttuminen ei varsinaisesti kerro mitään, sen on joku voinut poistaa vuosien saatossa esim. vuotojen takia.
                84 luki lohkon kyljessä. Eli tuo on siis 325? ite asias etin jotain iha muuta sieltä, kattelin jotain numero yhdistelmää koska en huomannut tätä sun viestiäs kunnolla lukea, nyt ku ajattelin tänne kirjottaa ni muistu et perkele siellähä oli 84 lohkon kyljessä

                Nyt sitten kulkupuoli ihmetyttää ?

                huomenna töitten jälkee käyn hakemas sitä rvs tököttiä ja koitin jos sillä sais jotain aikaseks, lähinnä se kiinnostaa kun joku mainitti et moottori jarrutus tuli paljon pehmeemmäks. Itellä kun vedän isoo mäkee alas jossa muilla autoil vedän moottori jarrutuksella 3 vaihteella, ni bemu hidastaa vielä vitosellakin

                Rvs liittyen, paljonko on tuo moottorin öljytilavuus ?
                F11 525 3.0 -10

                Ex E46 330d Touring -00
                Ex 316/325 '85

                Comment

                • Bmw_e30
                  Bimmer Enthusiast
                  • Mar 2004
                  • 1260
                  • joutseno

                  #23
                  Originally posted by Bnito

                  Rvs liittyen, paljonko on tuo moottorin öljytilavuus ?
                  taitaa olla 4.2 litraa uuden suodattimenkaa pikkase enemmi jos ny oikein muistan
                  ex 325i -85 325i
                  325i soupe -92 325i

                  Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

                  Comment

                  • Bnito
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2005
                    • 334

                    #24
                    Dodii nyt tuikattii koneeseen sisään rvs:ät ja fuel system kliinerit, oli se laatumerkki mut en muista ulkoa mikä.

                    Rvs:n vaikutuksen kyllä huomas, tyhjäkäynti tasottu ja kulku huomattavasti tasasemmin mitä se pakko 2 tuntia oli ajettava että tuo "käsittely" menisi oikein. Nyt sit pitäs kai ajaa 400km "polkematta", täytyy varmaan lähtee töihin aikasemmin...joopa joo

                    Hämää vaan tuo kulkupuoli edelleen, tosin nyt en oikein voinut kenkiä vaikka mieli teki, tuntu hieman paremmin ainakin tuon käsittelyn jälkeen kulkevan, mitä matalilla kiekoilla koitti hieman painaa...Eilen kävin piruuttani taas mittailemas aikoja, nyt sain 0-100 9.22 ykkösellä kumit sauhuten perä sivulle sateella ja 4 vaihteella se 80-120 meni 9s. Kattoo ny tuon rvs käsittelyn jälkee onko mitää muutosta tapahtunu mikäli tuo bemu mulla sillon vielä on...
                    F11 525 3.0 -10

                    Ex E46 330d Touring -00
                    Ex 316/325 '85

                    Comment

                    • Cee.Koo
                      Bimmer Fanatic
                      • Mar 2004
                      • 354
                      • Twilight zone

                      #25
                      [QUOTE=Bnito]84 luki lohkon kyljessä. Eli tuo on siis 325? ite asias etin jotain iha muuta sieltä, kattelin jotain numero yhdistelmää koska en huomannut tätä sun viestiäs kunnolla lukea, nyt ku ajattelin tänne kirjottaa ni muistu et perkele siellähä oli 84 lohkon kyljessä

                      84 on vaan poraushalkaisija joka on b25:ssa ja b27:ssa on sama.
                      Vasta lohkoon meistatusta numerosarjasta selviää "identiteetti".
                      Kulkupuoleen vaikea sanoa mitään kun siihen vaikuttaa monikin asia, vaikkei vakio 325:nen mikään lentokone olekaan niin pitäis sen kuitenkin paremmin kulkea. Jospa joku on vaihtanu perävälityksen johonkin "aavikkomalliin" ym.
                      With jap crap, life sucks and then you die

                      Comment

                      • Bnito
                        Bimmer Fanatic
                        • Apr 2005
                        • 334

                        #26
                        Noh tuolla hinnalla mitä sitä kauppaan tuntuu ottajia olevan ihan mukavasti ja taitaa keskiviikkona jo vaihtaa omistajaa jollon kusen hunajaa kun siitä eroon pääsen

                        Tällä hetkel on se ja sama onko sielä m20b25 vai m20b20, eroon tuosta haluan kun perjantaina siirrytään nissanin leiriin

                        Kiitokset tietysti kaikille avustaneille ja tietoa jakaneille
                        F11 525 3.0 -10

                        Ex E46 330d Touring -00
                        Ex 316/325 '85

                        Comment

                        • Bnito
                          Bimmer Fanatic
                          • Apr 2005
                          • 334

                          #27
                          Sold, 500€ kansipahvi palanu

                          Ei ihme ettei kule...Nooh pommihan tuo oli kaikin puolin, vaikka rahaa mennyt rapiat pari tonttua tuohon niin ei voi kyl muutaku kiittää ja kumartaa että pääs eroon, enemmän vitutti et ylipäätään ikinä tommosen pommin onnistuin ostamaan, toivotaan et kokemuksesta oppii
                          F11 525 3.0 -10

                          Ex E46 330d Touring -00
                          Ex 316/325 '85

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎