Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottorin tunnistus.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lambjo
    Newbiemmer
    • Dec 2002
    • 26
    • Forssa

    Moottorin tunnistus.

    Näkeekö moottorista ulkoapäin kumpi on 320i vai 325i vm.88 e30? Tehoja tuntuis olevan sen verran reilusti että vaikuttais 325 koneelta. Rekisteriotteen mukaan on kyllä 320.

    Kokemusta on noista 320 koneista kyllä aijemminki (vm.84) muttei tuntunut läheskään näin tehokkaalta.
  • Guest's Avatar

    #2
    Imusarja "muhkeempi" eli isommilla putkilla ainakin!

    Comment

    • Jaska.T
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 1527
      • TaNpere

      #3
      Et sitten viitsinyt tätä topiccia käyttää hyväkses

      G30 530e Msport
      -------------------------------------------------
      F30 330e Msport
      E60 525d Msport LCI
      E39 530d Touring
      Ex E46 320i coupé
      Ex AC Schnitzer S5 3.0d
      Ex ALPINA B6
      Ex E34 525i Touring
      Ex E36 328i Coupe
      Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
      Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
      Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
      Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
      Never Drive Faster Than
      Your GuardianAngel Can Fly

      Comment

      • lambjo
        Newbiemmer
        • Dec 2002
        • 26
        • Forssa

        #4
        Etsin tuolta lohkosta kuskinpuolta edestä, mutta mitään merkintää ei löytynyt.Virranjakaja on nokka-akselin päässä. Pakoputket menee tuplana pakosarjalta taakse saakka.

        Comment

        • BMW 325I avo
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2004
          • 832
          • Tampere

          #5
          Originally posted by lambjo
          Etsin tuolta lohkosta kuskinpuolta edestä, mutta mitään merkintää ei löytynyt.Virranjakaja on nokka-akselin päässä. Pakoputket menee tuplana pakosarjalta taakse saakka.
          Etsi uudelleen. Siinä lohkon etualareunassa on semmoinen 2.5cmx7cm tasaiseksi koneistettu alue, mihin stanssattu se nummero. Siellä on paskaa sen verran, että ilman pyyhkimistä et näe varmasti mitään numeroita.
          // If you gonna touch ma car, I'm gonna fuck yer dog //

          Comment

          • Belfast81
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2005
            • 204
            • SOUMI

            #6
            Onko 2litrasissa virranjakajaa. nokka-akselin päässä. Mulla on kyllä ollu kaksvitosia sellasella kokoonpanolla mut ei 2.0llia.



            Pieni harmaa muistikuva on et oon nähny yhes 2.0ssa päässäkin (mut en mee vanoon.)

            Ja jos menee tuplana takapöntölle asti ja on orkkis putki ni sit ainaki on 2.5
            Vw Passat "power diesel" 1.9tdi

            Comment

            • jannmann
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2003
              • 5856
              • Joccis City

              #7
              ??

              Myös kaksilitraisessa on jakaja nokka-akselin päässä jos kone on varustettu motronicilla ,tuli muistaakseni faceliftin yhteuydessä.

              Kaksilitraisessa on myös versioita joissa putki menee alusta loppuun tuplana, aivan niin kuin 325i:ssä
              Aprilia RSV4

              Comment

              • kaol
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2003
                • 5007
                • Ilmajoki

                #8
                Originally posted by Belfast81
                Onko 2litrasissa virranjakajaa. nokka-akselin päässä. Mulla on kyllä ollu kaksvitosia sellasella kokoonpanolla mut ei 2.0llia.
                Motronic:ssa on jakaja nokan päässä, L-jetissä lohkossa. (Näin olen ymmärtänyt)
                Kokeilemalla se selviää...

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎