moro.meinasin hankkia kyseisen bemun.kertokaahan gurut minkälaisia tyyppivikoja autossa on?ajettu noin180000km.kannattaako iskeä kiinni,vai onko mualimanlopun laitos???
kiitos jo etukäteen...
moro.meinasin hankkia kyseisen bemun.kertokaahan gurut minkälaisia tyyppivikoja autossa on?ajettu noin180000km.kannattaako iskeä kiinni,vai onko mualimanlopun laitos???
kiitos jo etukäteen...
no,ota sitte selvää tästä...
lähinnä tahtois tietää että mitähän vikoja moisessa pelissä löytyy eniten?paljon ottaa ainetta ajossa?
yms?
ja sehän on selvä ettei se ole mikään kiihdytysauto...mutta ei sen tarvitse ollakkaan.ihan normaali ajoon meikäläiselle se tulis
tomaatti vaan on miellyttävämpi ajaa kun kova loota...
joku jos osais sanoo sen suorituskyvystä jotain,niin olisin kiitollinen...
Searchilla löytyy e39 juttua ties kuinka paljon. Nopeasti mieleen tulevat tyyppi viat: vesipumppu, termostaatti, kampiakselin tunnistin, mittariston pikselit, radion katoavat säädöt ja outo tärinä ajossa, jota ei saa katoamaan millään -> älä osta autoa joka tärisee. Tolla km määrällä iskarit ja jarrut on lähellä loppuaan jos ei ole vaihdettu. Yleensä 520 mallit karvalakki varusteilla. 523 saa samaan hintaan ja on todella paljon parempi valinta. Samalla kulutuksella ihan erilaista vääntöä.
E39 on kyllä loistoauto ja antaa sijoitettuun raha määrää hyvin vastinetta. Itellä ollut 3 e39:siä ja 1 niistä oli lievää tärinää, joskin niin lievää etten koskaan edes etsinyt mitään syytä siihen. Pidän bensamoottorista (miel. väh. 523) e39:siä suositeltavana ostoksena.
Comment