Hyvät herrat hyviä neuvoja ja vinkkejä kaivataan
Elikkäs ongelmana känynnistyminen. Auto ostettu huutokaupasta tietäen, että käynti vikaa. Aluksi kone kävii huonosti noin 5 sekkaa startista, jonka jälkeen kävi normaalisti. 400km ajon jälkeen kävi 3 pyttysenä. INPA kiinnin ja toteamus, että kolme suutinta sökönä. Purkaamolta suuttimet toivoen, että jokseenkin kunnolliset. Kone nippuun ja stattia ilman suuttimien johtoja ja putket hieman raollaan jotta saadaan enimmät ilmat pois putkista. Johdot kiinni ja putkien kiristys. INPAlla uusien suuttimien koodaus ja starttia. noin 4 sekunnin startilla tulille kävi huonosti ~3 sekunttia ja sammu. Tämän jälkeen ei lupaustakaan. Mittaristossa palaa moottorin merkkivalo
Railipaine nousee ~420-430 bar
kone pyörii startilla ~180-200 kierrosta
siirtopumppu toimii
EWS->CAS synkki tehty ei merkistystä
Nokka-akselin asentoa en vielä kerennyt vaihtaa toisesta autosta ( epäilen suuresti, että tuskin just samaan saumaan olisi mykistynyt )
Ei vikakoodeja
Elikkäs ongelmana känynnistyminen. Auto ostettu huutokaupasta tietäen, että käynti vikaa. Aluksi kone kävii huonosti noin 5 sekkaa startista, jonka jälkeen kävi normaalisti. 400km ajon jälkeen kävi 3 pyttysenä. INPA kiinnin ja toteamus, että kolme suutinta sökönä. Purkaamolta suuttimet toivoen, että jokseenkin kunnolliset. Kone nippuun ja stattia ilman suuttimien johtoja ja putket hieman raollaan jotta saadaan enimmät ilmat pois putkista. Johdot kiinni ja putkien kiristys. INPAlla uusien suuttimien koodaus ja starttia. noin 4 sekunnin startilla tulille kävi huonosti ~3 sekunttia ja sammu. Tämän jälkeen ei lupaustakaan. Mittaristossa palaa moottorin merkkivalo
Railipaine nousee ~420-430 bar
kone pyörii startilla ~180-200 kierrosta
siirtopumppu toimii
EWS->CAS synkki tehty ei merkistystä
Nokka-akselin asentoa en vielä kerennyt vaihtaa toisesta autosta ( epäilen suuresti, että tuskin just samaan saumaan olisi mykistynyt )
Ei vikakoodeja
Comment