Announcement

Collapse
No announcement yet.

täytyykö vikakoodit nollata vai nollautuuko?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tuotanur
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 275
    • 03

    täytyykö vikakoodit nollata vai nollautuuko?

    Nyt on se ABS-pumppu vaihdettu samannumeroiseen mutta nuo kaksi valoa (abs ja asc) palavat edelleen.
    Pitääkö nuo valot käydä nollaamassa vai pitäisikö sammua nyt jos kaikki ok?
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

    #2
    Originally posted by Tuotanur
    Nyt on se ABS-pumppu vaihdettu samannumeroiseen mutta nuo kaksi valoa (abs ja asc) palavat edelleen.
    Pitääkö nuo valot käydä nollaamassa vai pitäisikö sammua nyt jos kaikki ok?
    Kyllä niiden pitäis yleensä ittestään sammua, jos kaikki on kunnossa. Vaihdettiinko osa jossain liikkeessä, mutta unohdettiin lukea vikakoodit lopuks, vai vaihdoitko itse? Siellähän saattaa olla vielä joku toinenkin vika päällä...
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

    Comment

    • Tuotanur
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2005
      • 275
      • 03

      #3
      Ei vaihdettu liikkeessä vaan pohjolantallissa, vaihto-osa oli lähes uusi ja samoilla tunnistenumeroilla.
      Täytynee käydä maanantaina taas testeissä jos apu löytyisi.
      Voiko olla niin tyhmiä korjaajia Metrossa, ettei tiedä missä pumpun rele on, vai onko pelkästään kyr*iä?

      Comment

      • jakkeri530d
        Bimmer Fanatic
        • Sep 2004
        • 231
        • Oulu

        #4
        Oletko varma ettei vika ole abs antureissa? silloinkin palaa abs/asc valot, myöskin alkuperäinen cruise on silloin pois pelistä.
        Ex. Bmw 520iA Touring -01/02
        Ex. Ford Mondeo 1.8 Trend -02
        Ex. MB C 200cdi farkku -03
        Ex. Bmw 540iA T -98/99
        Ex. Audi a6 2.8 quattro -98
        Ex. Bmw 530dA -99 (r.i.p)

        Comment

        • Tuotanur
          Bimmer Fanatic
          • Mar 2005
          • 275
          • 03

          #5
          Originally posted by jakkeri530d
          Oletko varma ettei vika ole abs antureissa? silloinkin palaa abs/asc valot, myöskin alkuperäinen cruise on silloin pois pelistä.
          En varma oikein mistään, vikakoodi näytti pumpun olevan sökö. Nyt siis "uusi", eikä ainakaan vielä ole valot sammuneet. Saattaa toki olla, että edessä on anturisulkeiset etsien mittareiden kanssa pimeää anturia. Takaa se ilmeisesti löytyisi, jos siitä olisi kyse.
          Kiitos tähän mennessä vastanneille, antaa tulla lisää jos mietteitä!

          Comment

          • jake80
            Bimmer Rookie
            • Jan 2004
            • 69

            #6
            vikakoodin nollaus?

            Eikös ne vikakoodit nollaudu jos ottaa akunkengät irti joksikin aikaa, 1 vrk tai jotain?

            Onko jollain parempaa tietoa?

            kandee varmaan kokeilla, jos se vika onkin jo korjattu ja tarttee vaan nollata systeemi.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎