Announcement

Collapse
No announcement yet.

kaasuläppäkotelon modaaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • hawkki
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 458
    • Vuosaari

    kaasuläppäkotelon modaaminen

    Viitaten tähän: http://www.e36coupe.co.uk/products/bbtb/tb.htm

    Onko kokemuksia tuommoisesta? Onko tosiaan niin että avartamalla tuota reikää saisi lisää eloa koko kierroslukualueelle ?
  • Bullitt
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 2786
    • Turku

    #2
    Mihin autoon sä tollasta modia suunnittelet? M3:ssa on hiukan eri systeemit.


    Comment

    • samtheMan
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2002
      • 4759
      • Tikkaslovakia

      #3
      Tommosesta samanlaisesta oli juttua jossain bemari lehdessä tässä taannoin. Siinä tosin vaihdettiin 320:iin läppäkoteloa 325:sesta.
      Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
      PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella

      Comment

      • Sickness
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 1923
        • Helsinki

        #4
        Se juttu oli Total BMW:ssä (July 05) ja otsikko oli "Throttle Bodies: 45bhp extra for your e30"
        E39 520iA -02

        Comment

        • Bmw Master
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 13155
          • Kokomo

          #5
          Originally posted by Sickness
          Se juttu oli Total BMW:ssä (July 05) ja otsikko oli "Throttle Bodies: 45bhp extra for your e30"
          No ei vitussa ollut tuollainen otsikko. Lopputulos oli lastutettuna n.145hp.

          Comment

          • Sickness
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 1923
            • Helsinki

            #6
            Originally posted by Bmw Master
            No ei vitussa ollut tuollainen otsikko. Lopputulos oli lastutettuna n.145hp.
            Turha sun mulle on siitä itkeä, että siinä kannessa lukee sanasta sanaan juuri noin.
            E39 520iA -02

            Comment

            • Sene
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2003
              • 925
              • Enschede, The Netherlands

              #7
              Nii tosiaan m3:ssahan on noita läppiä 6 kun on läppärungot. kyllähän sitä varmaan pirteemmäks saa jos niitä isommaks sais mut ei niitä kyllä mitenkään avarreta. on kuitenkin aika tarkka välys läpällä ja ite rungolla. muutenhan se imis ilmaa läpän ohi. olis varmaan tyhjäkäynti sopivalla tasolla.
              F11 LCI 535xi


              Ex.

              E36 320i sedan
              E36 LCI 328i coupe
              E61 LCI 530xi

              Comment

              • Bmw Master
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2004
                • 13155
                • Kokomo

                #8
                Originally posted by Sickness
                Turha sun mulle on siitä itkeä, että siinä kannessa lukee sanasta sanaan juuri noin.
                No anteeks!

                Joo, eikös tuo modaus onnistu kun ottaa läpän ja akselin pois ja sorvaa isommaksi sisältä, tuskin paljoa varaa... Sitten tehdään uusi isompi läppä.

                Comment

                • jannmann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 5856
                  • Joccis City

                  #9
                  m3

                  Originally posted by Sene
                  Nii tosiaan m3:ssahan on noita läppiä 6 kun on läppärungot. kyllähän sitä varmaan pirteemmäks saa jos niitä isommaks sais mut ei niitä kyllä mitenkään avarreta. on kuitenkin aika tarkka välys läpällä ja ite rungolla. muutenhan se imis ilmaa läpän ohi. olis varmaan tyhjäkäynti sopivalla tasolla.
                  en usko että kyseisen myllyn tehoa rajoittaisi "pienet" läppärungot
                  Aprilia RSV4

                  Comment

                  • bmwjack
                    Bimmer Rookie
                    • Oct 2003
                    • 138
                    • Tampere

                    #10
                    Uus läppä niihin sorvataan. sitten pitää, tarkka homma kuitenkin. yksi modi on ohentaa akselia, jolloin pinta-ala kasvaa, mutta voitte laskeskella ympyrän ala kaavalla, että kehän kasvu kasvattaa pinta-alaa aika nopsasti, joten se auttaa eniten.

                    moottoripyöriin noita tehdään...

                    Comment

                    • Bmw Master
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2004
                      • 13155
                      • Kokomo

                      #11
                      Originally posted by Sickness
                      Turha sun mulle on siitä itkeä, että siinä kannessa lukee sanasta sanaan juuri noin.
                      Just tarkastin ja niinpas siinä lukee, sori... Saat kaljan kun tuut pyytää sopivana ajankohtana...

                      Comment

                      • janne75
                        Bimmer Rookie
                        • Oct 2005
                        • 80

                        #12
                        Originally posted by Sickness
                        Se juttu oli Total BMW:ssä (July 05) ja otsikko oli "Throttle Bodies: 45bhp extra for your e30"
                        Eli mitä kaikkea ne teki siihen että sai sen 143hp (vai mitä se nyt olikaan)?

                        Kaasuläppä 325:sta ?

                        Ohjausyksikkö ?

                        Ilmamäärämittari ?

                        Comment

                        • Xhawk
                          OBTCF Member
                          • Jul 2004
                          • 2326
                          • Kierrosalueella (hki)

                          #13
                          Ja vielä yks kyssäri: Onko kaikissa kaasuläppärungoissa samassa kohti kiinnitys siihen imusarjaan?
                          "Position One, Position One"
                          Punainen miesten voimisteluauto

                          BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18

                          Comment

                          • Racink
                            Bimmer Fanatic
                            • Dec 2004
                            • 840
                            • Jkl

                            #14
                            [QUOTE=bmwjack]Uus läppä niihin sorvataan. sitten pitää, tarkka homma kuitenkin.QUOTE]

                            Eikös ainakin tuplakaasareissa ole vähän soikea se läppä,eli ei taida pelkästään sorvissa onnistua.

                            Comment

                            • TheLoial
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2003
                              • 1109
                              • Helsinki

                              #15
                              [QUOTE=Racink]
                              Originally posted by bmwjack
                              Uus läppä niihin sorvataan. sitten pitää, tarkka homma kuitenkin.QUOTE]

                              Eikös ainakin tuplakaasareissa ole vähän soikea se läppä,eli ei taida pelkästään sorvissa onnistua.
                              Niinhän se on, eli ei sorvissa onnistu. Ei mene pystyyn vaan jää hieman vajaaksi. Mutta kyllä niihin on tehty ja tekevät muutkin ihan pyöreitä läppiäkin. Tarkkuuden pitää sattua ainakin satasen pintaan jotta saa tiiviiksi.

                              Mm. Free Technic myy läppärunkoaihoita joihin voi laittaa tuplien tangot ja läpät. Sivulta näkee lisää.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎