Originally posted by buubaa
View Post
Jos ja kun rail-paineet nousee startatessa pyyntiin niin vika ei ole polttoaine puolella. Ohivuototesti paljastaa kyllä viallisen suuttimen, jos startti venyy tai jopa estää kokonaan käynnistymisen.
Mittaisin nyt hehkujen ohmi arvon. Ulkoa en muista mitä sen pitäisi olla bemarin hehkussa mutta luultavasti hyväksyttävä arvo on jotai 1-3 ohmia.
Mikäli ne kunnossa niin seuraavaksi mittaa tuleeko niille jännite hehkutuksen aikana.
Jos nämä kaikki kunnossa niin seuraavaksi puristuspaineiden mittaus.
Juuri muutama viikko sitten tutkin vitaran huonoa käynnistyvyyttä kylmänä. Aika pitkälle piti mennä, että vika löytyi. Syyksi lopulta löytyi kantavat imunokat. Kyseisessä motissa paininkuppien korkeudella säädettävä välys.
Comment