elikkäs ootteko päässy tolla 24 tappisella 525:lla matka-ajossa alle 8 litraan, vai onko toi yltiöoptimismia?
miten usein tohon uudempaan koneeseen täytyy vaihtaa toi jakoketju?
Minä ajelin tuolla omalla (nyt kyllä myyty) 525 12v E34:llä viime talvena usean kerran mitattuna 8,5 litralla 100km. Ja kohtalaisen raskaalla kaasujalalla.
Joten ei se vanhakaan mikään bensasyöppö ole jos on vaan kunnossa.
-BMW 530d Touring -14 LCI -Ford Mondeo 2.0 TDCi -19 150hp Titanium Wagon -Zetor 6245-89 -David Brown 996 -76 -MF 35 -58 -Tunturi Super Sport -85 -Tunturi Super Sport -77
elikkäs ootteko päässy tolla 24 tappisella 525:lla matka-ajossa alle 8 litraan, vai onko toi yltiöoptimismia?
miten usein tohon uudempaan koneeseen täytyy vaihtaa toi jakoketju?
Kahdella eri 24 venasella 525i:llä päästy matka-ajossa alle 8 litran useemman kerran, eli tuskin se mitään yltiöoptimismia vaatii..
Juu, ei niin...mutta ei pahalla, jos on siis varaa ostaa ja ylläpitää bmw-merkkistä autoa niin sillä ei tosiaankaan pitäis olla väliä syökö se auto sen 8 tai 9 litraa sadalle matka-ajossa
Niitä bensapihistelijöitä varten on sit ne pikku kinnerit sun muut kikottimet
Juu, ei niin...mutta ei pahalla, jos on siis varaa ostaa ja ylläpitää bmw-merkkistä autoa niin sillä ei tosiaankaan pitäis olla väliä syökö se auto sen 8 tai 9 litraa sadalle matka-ajossa
Niitä bensapihistelijöitä varten on sit ne pikku kinnerit sun muut kikottimet
no onhanse tietysti totta.. mutta ehkä se on helpompi perustella tolle emännälle auton vaihtoa jos se on "pinikulutuksinen"
nyt ku on tullu tätä foorumia kahlattuu läpi, nii myös toi 535 vaikuttaa kyllä todella houkuttelevalta vaihtoehdolta. pikkasen kovempi bensanlulutus on helppo antaa anteeksi tolla koneen vääntöalueella "jos noihin puheisiin on uskominen.." . varmaan jollai 6 tontulla sais jo ihan hyvänki pelin, vai mimmosia kokemuksia teillä?
Onhan tuo 535:n alavääntö aika kivaa. Ei tarvitse kengittää jos ei halua, kahdella tuhannella kiekalla kiihtyy normaaliajossa hyvin. Automaatin kanssa kaupunkikulutus on kyllä sitten vähintään 15. Maantiellä olen saanut menemään reilulla 9:llä.
Välillä kyllä tankilla käydessä mietityttää, mutta sitten kun taas pääsee liikkelle nii kivaa on. Pitäisi varmaan vaihtaa sytkäosia ja lamdba. Niin ja kyllä 6 tonnin pinnassa pitäisi saada jo asiallinen ja reilulla alle 200tkm ajettuja. Saksanpommeista kun tuntuisi olevan tarjontaa.
onko muuten totta että e 34 vm 88 matkamittari pysähtyy 299999 kohdalle eikä enää mittariin tule lisää kilometrejä.? ja jos se lähtee siitä vielä eteenpäin niin silloin mittaria on jossaki vaiheessa "ronklittu"? tällasen väitteen kuulin tossa äsken,
Taitaa olla 2/89 asti kun matkamiittari todellakin pysähtyy tuohon lukemaan (299960).Tämä tietysti koskee vain digimittareilla varustettuja. Itselläni 1/89 valmistettu ja kesällähän se tuohon tökkäs...
Taitaa olla 2/89 asti kun matkamiittari todellakin pysähtyy tuohon lukemaan (299960).Tämä tietysti koskee vain digimittareilla varustettuja. Itselläni 1/89 valmistettu ja kesällähän se tuohon tökkäs...
elikkäs jos tohon tökkää ni sitte ei oo kilometrejä vähennelty, vai? no entäs sen jälkeen, mittari vaa vaihtoon, niinkö? aika jännä juttu toi mittarihomma...
Se mittari pysähtyy johonkin noille tienoille ei just tarkasti jollekkin luvulle itellä e32 -88 pysähty tasan 300000 ja vaihtamalla sellasen muistaakseni 150e palikan mittaristoon alkaa taas rullaamaan nollasta.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Sinne voi vaihtaa sellaisen koodiplugin, jos laittaa uuden niin lukema alkaa nollasta, myös käytetty käy jos on kilsoja "jäljellä" uusi maksaa mansikoita.
Jotain erikoista taitaa olla jos lukema on vanhemmassa autossa yli 300tkm, mittaristo vaihdettu tms.
Comment