Onko jollain kokemusta et minkälainen lämmitin tohon koneesen vois/kannataisko laittaa. ei tunnu löytyvän ainakaan loholämmitintä.semmoista joka asennettais vesitilaan.auto on 540 e34.
tossa on vissiin alulohko
Itse kävin vuosi sitten kysymässä sätelijöiden hintoja. Kun oltiin menossa yli 500 euron hinnoissa ja sisälämmitintä ei oltu laskettu vielä edes mukaan, päätin ostaa webaston.
Säteilylämmittimiä roippeineen menee aina kaksinkertaisesti, siitä hinta.
Letkulämmitintä ei saanut ainakaan silloin jos ei erikseen alkanut joku tekemään.
näin et kyse on m60 ja m62 koneesta?
defa:
785 51e kytkentä srj
828 17e y kappale
803 29e jatko
762 68e haarotus srj
871 95e vastus oik
881 95e vastus vas
yht 355e
tän verta maksaa defana
terv. varaosa myyjä
Wepastolta löytyy 870€ arvoinen bensiinikäyttöinen vesi wepasto jolla kone ja auto sisältä lämpiää kädenkäänteessä. Itse ainakin ostan sellaisen omaan 540i:hin. Asennus helppo.
Tuohon 870 euron hintaan irtoaa vasta se lämmitin. Päälle pitää vielä ostaa asennus sarja, jolloin hinta pompsahtanee lähemmäks 1100 euroa. Ainakin Webaston/eberin myyjät kertoivat mulle, että ilman asennus sarjaa tuo asentaminen on lähes mahdotonta.
Maserati 4200 Coupe GT
Ford focus 1.6i
ex:
BMW 320d E90 -05
Porsche boxster 986 2.5 -98
VW Golf 1.6 -90
BMW 850i -91
Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
BMW 316i E36 -91
Nissan Sunny 1.3 -87
Ford Scorpio 2.0i
Itsellä kun oli 740iA (eli sama motti) niin siihen entinen omistaja itse asenti säteilijät (eli molemmille puolin lohkoa omat). Muistaakseni ei maksanut kun jotain 150€ palikat ja asentaminen oli tosi helppoa! Tilaa oli laittaa. Suurin juttu oli pakosarjan yhden pultin auki saaminen kun se tuli siihen kiinni. Näin hän mulle kertoi asiasta
Itsellä kun oli 740iA (eli sama motti) niin siihen entinen omistaja itse asenti säteilijät (eli molemmille puolin lohkoa omat). Muistaakseni ei maksanut kun jotain 150€ palikat ja asentaminen oli tosi helppoa! Tilaa oli laittaa. Suurin juttu oli pakosarjan yhden pultin auki saaminen kun se tuli siihen kiinni. Näin hän mulle kertoi asiasta
Näimpä juuri.Tuon kokoinen moottori vaatii useamman säteilijän,yksi ei riitä.(Minusta yksi ei riitä kovilla pakkasilla edes kutvoseen).Hinnat on mielestäni tuota 150e:a kalliimmat.Toki tuohon hintaan vaikuttaa myös merkki ja malli.
Onkos tuon säteilylämmittimen asentaminen itse kuinka helppoa ?
Jos 540i:n aiot laittaa eikä aikaisempaa kokemusta ole niin suosittelen viemään pajalle. Totesin tämän itse kun siellä 540:n konehuonessa ei ole yhtään ylimääräistä tilaa. Merkki liike (BMW) asennushinta 120€. Ei minusta paha kun ottaa huomioon millaiset tilat on asennus tehdä. Mutta jos on hyvä lämmin talli jossa monttu ja aikaa niin menee varmaan itse asentamalla.
Itse laitoin viime syksynä omaan 540:seen noi säteilylämmittimet ja oli varmaan yks vittumaisimmista hommista mitä oon autoon ikinä tehny. OLI NIIN HELVETIN AHDASTA!!! Ja lämmitin maksoi vähä yli 300egee kaikkineen.
Comment