Mitä oireita ilmenee jos ilmamassamittari alkaa hajota/on hajonnut?
Entä jos turbo alkaa olla loppu/vaurioitunut?
Entä jos ruiskutuspumppu/suuttimet alkaa olla huollon tarpeessa?
Havaittavissa seuraavaa:
-Sellainen tunne perseessä ettei tehoa ole niin paljon kuin pitäisi
-Menossa ei ole paljoa eroa onko kierroksia 2500 vai 4000. En sitten tiedä voiko johtua myös siitä että vakioturbo ahdistaa lastutettuna korkeilla kierroksilla vielä enemmän. Eikö etukammiodieselin pitäisi kulkea paremmin korkeilla kierroksilla?
-Aika runsaannäköistä savutusta
-Lievää nypytystä aivan pintakaasulla, moottori miettii antaako syöttöä vai ei
-Miksi 30-40 000km ajettu kytkin täristää kylmänä?
-Pohjaako muiden lastutetuissa tds:issä kaksoismassavauhtipyörä aiheuttaen jyrinää kun painaa nelosella tai vitosella 2000-2500 kierroksella kaasun pohjaan?
Entä jos turbo alkaa olla loppu/vaurioitunut?
Entä jos ruiskutuspumppu/suuttimet alkaa olla huollon tarpeessa?
Havaittavissa seuraavaa:
-Sellainen tunne perseessä ettei tehoa ole niin paljon kuin pitäisi
-Menossa ei ole paljoa eroa onko kierroksia 2500 vai 4000. En sitten tiedä voiko johtua myös siitä että vakioturbo ahdistaa lastutettuna korkeilla kierroksilla vielä enemmän. Eikö etukammiodieselin pitäisi kulkea paremmin korkeilla kierroksilla?
-Aika runsaannäköistä savutusta
-Lievää nypytystä aivan pintakaasulla, moottori miettii antaako syöttöä vai ei
-Miksi 30-40 000km ajettu kytkin täristää kylmänä?
-Pohjaako muiden lastutetuissa tds:issä kaksoismassavauhtipyörä aiheuttaen jyrinää kun painaa nelosella tai vitosella 2000-2500 kierroksella kaasun pohjaan?
Comment