tiedustelisin minkälaisia vikoja on otsikon mukaisessa autossa. ja totta mitä hyvää siinä on.ja miten sitä saa piristettyä. olen ostamassa tuollaista menopeliä
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525 TDS -94 huonot ja hyvät kokemukset.
Collapse
X
-
Kannattaa käyttää searchia, etsit vaikka e34 tyyppivikoja.
Alustahan siinä on lujilla, puslia reaktiotankoja jne alustan osia. Ohjaussimpukka.
Koneesta en mene sanomaan mitään pahaa, mulla ainakin toiminyt moitteettomasti. Pumpussa on sellainen tyyppivika et saattaa alkaa tyjäkäynti "humpaamaan"
Tehoista ja piristyksestä, lastu helppo ja halpa (tulee myös lisää tehoa ainakin mulla). Miksikään tykiksi tuta ei kuitenkaan pikku sijoituksilla saa, onhan se kuitenkin painava ja iso kori.
Itse olen kyseisestä autosta pitänyt, mut suunnitelmissä on myydä pois kun ei enää dieseliä tarvi.Minä vahingossa Volkkarin onko tämä paha?
Ex. X3 -04 "tarvin vetokoukun edition"
Ex. 740iA -97 "Wanha rouwa"
Ex. 328i -95 Jokohan seuraava ois seiska?
Ex. 525Tds -94 Hirvipalovarkaus.
Ex. 316 -87 Elämäni ensirakkaus.
-
-
Tosta humppaamisesta... siihen on halpa remontti: BMW:n omaan huoltoon ja auto testeriin kiinni ja asentajalle pyyntö: sähköisesti ECU/DDE:lle 90 rpm lisää kierroksia tyhjäkäyntiin. Eli vanhemmiten noissa menee pumput pois toleransseista eikä moottorin ohjaus enää osaa pitää tyhjäkäyntiä tasaisena muuten kuin tyhjäkäyntiä nostamalla. Tietysti jos on paljon ajettu niin sitte pumppu on vaihdettava/peruskunnostettava. Tasan sama VE34 tyypin Boschin jakajapumppu löytyy esim. Audeista/Wolksmobiilista (1Z kone).Last edited by jpeltoma; 14-10-2005, 08:45.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Originally posted by velsuja joensuun hartikaisella merkkihuollossa kehtasivat väittää kun käytin "humppaamisen" takia ettei sitä tyhjäkäyntiä saa näistä säädettyä ollenkaan. voihan prkl sentään, täytyy käydä vähän vissiin mainitsemassa asiasta.
Käytin omaani j.kylän Laakkosella just tuon humppaamisen takia, säädettiin tyhjäkäyntiä hiukka korkeammalle ja syötön hienosäätö ylärajaansa.
Se auttoi, eipä humppaillut enää.
Nyt kun tein tuon valoupdaten niin hehkuttelin siinä valoja testaillessani akun ihan kuivaksi , hukkui tuo Laakkosella tehty säätö samantien.
Tarvii varata aika ja käydä säädättämässä uudestaan.
Oon kyllä tykännyt tuosta autosta, 2v ja 30tkm aikana on ollut seuraavat viat/luonnolliset kulumat: koiranluut vaihdettu, startin solenoidi vaihdettu, alatukivarsi vaihdettu, ei muuta.
Kulutus on kaupunkiajossa 8-9l/100km, matkassa 6-7l/100km.
Suosittelen.
Comment
-
Comment