Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ajokilometrit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • illu^^
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 1703
    • Kajaani

    Ajokilometrit

    Olen katsellut tässä nyt bemareita ja olisin menossa katsomaan yhtä suhteellisen paljon ajettua (370tkm) Niin kyselisin nytten asiasta enemmän tietäviltä vähän vinkkiä mitkä olisivat bemareissa kohtuullisia ajokilometrejä ja minkälaista remonttia tuohon 370tkm ajettuun joutuisi todennäköisesti tekemään?
  • JanisHell
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 410

    #2
    Originally posted by illu^^
    Olen katsellut tässä nyt bemareita ja olisin menossa katsomaan yhtä suhteellisen paljon ajettua (370tkm) Niin kyselisin nytten asiasta enemmän tietäviltä vähän vinkkiä mitkä olisivat bemareissa kohtuullisia ajokilometrejä ja minkälaista remonttia tuohon 370tkm ajettuun joutuisi todennäköisesti tekemään?
    Konerempan jossain vaiheessa.
    325i -93 E36

    Comment

    • illu^^
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2005
      • 1703
      • Kajaani

      #3
      Onko tietoa missä kilometreissä suunnilleen kone remppa tulee eteen?

      Comment

      • Juiza
        Bimmer Rookie
        • Sep 2004
        • 164
        • Lappeenranta

        #4
        Lukiko tossa jossain että mikä malli on kyseessä? Ja millä koneella?
        M535i -85
        M5 -89

        Comment

        • -Dobermann-
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 1021
          • Jyväskylä

          #5
          Originally posted by illu^^
          Onko tietoa missä kilometreissä suunnilleen kone remppa tulee eteen?
          Onko tullu mieleen että aika paljon varmasti riippu että mikä motti on kysessä ? dieselillä saattaa pari kilsaa enemmän taittaa kun m20b20:sellä....

          Comment

          • KFZ-Koenig
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2900

            #6
            Noilla kilsoilla on alustan osat jo melko velliä ellei sitten ole uusittu jo kaikkea kertaalleen.
            Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

            Comment

            • L.H
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2003
              • 2481
              • Lohja

              #7
              Varmaan noille kilometreille on jo jonkin verran remonttia tehtykin, eli kannattais ottaa selvää auton historiasta mikäli se on mahdollista.
              “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

              Comment

              • illu^^
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2005
                • 1703
                • Kajaani

                #8
                Juu eli kyseessä on siis e30 316 1,8 -88. Ainakin kuvia katsellessa auto näyttää vielä suht hyvä kuntoiselta, sen mitä se oikeasti on näkee sitten sunnuntaina.

                Comment

                • spu
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2003
                  • 528
                  • Tampere

                  #9
                  Parkissa seisovalla m40 koneisella lähes samanverran taivallettu. Alusta iskareineen / puslineen / laakereineen menee ainakin uusiksi jos ei vaihdettu ja luulisin koneen yläkerrankin jossain vaiheessa vaihtoa kaipailevan. Koneelle ei välttämättä mitään tarvii tehdä, jos ei dieselmäinen käynti haittaa ;D
                  Hammastankokin (ohjauksessa löysiä) voipi olla melko väljä.
                  Kytkintä kanssa tunnustelisin.

                  Comment

                  • GrimReaper
                    Newbiemmer
                    • Oct 2005
                    • 3

                    #10
                    Itelläni vuotta nuorempi, ajettu 333tkm ja moottori kyllä pelittää hyvin (onhan toi toki yksilöllistä, mutta saksalainen on aina saksalainen). Mutta jos jossain kohtaa pienen ruosteläikän näät niin voin vaikka vannoa, että ei tartte kovaa ruuvimeisselillä koputella niin siinä on jo sormen mentävä reikä.

                    Comment

                    • illu^^
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2005
                      • 1703
                      • Kajaani

                      #11
                      No tulihan se ostettua ja nyt on mittarissa 380tkm ja hyvin toimii. Hitsailtavaa toki löytyi, kuskin puolella takapenkkiläselle ei ole lattiaa mutta pikkuvikoja semmoset, tekemistä talvi illoiksi.

                      Comment

                      • ufo777
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2003
                        • 371
                        • Pohjanmaa

                        #12
                        Noi M10 koneet kyllä vaikuttaa olevan tosi kestäviä niin kauan ku niitä huoltaa ja käyttää järkee ku polkee.
                        Tärkein mun mielestä että vaihtaa öljyt mielellään kerran vuodessa ja että ei rääkkää konetta ihan kylmänä.
                        Nykyinen: Audi S6 4.2 V8

                        Ex autot: Peugeot 205 1.9GTI, Ford Escort 1.6GL, Seat Ibiza 1.5 SXI, BMW E30 316 2.3, Audi Coupe GT 2.0, BMW M5, BMW E30 323 M20B25, BMW E30 316 1.8, Volvo S40 2.0, BMW E36 328 Coupe, Alfa 156 2.0 JTS, Audi A4 1.8T Quattro, BMW Z3 2.8

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎