Nin todellakin tuli hommattua vm 94 oleva 540iA. Asiaan, eli onko normaalia kun lähtee "kylmänä" ajamaan niin konevaatii todella kovia kierroksia 4000-5000 että edes liikahtaa pakilla tai lähtee eteenpäin ja kun painaa kaasua niin tuntuu ettei laatikko osaa valita oikeata vaihdetta?
Sitten se vaatii jokusen minuutin (5-8min) ajoa niin alkaa toimimaan normaalisti?
Olisi kumma jos laatikko kettuilisi kun se on vaihdettu tehdas uuteen a5s 560z
17.4.2002
Eikös tuossa laatikossa käytetä normaalia ATF:ää väriltään punaista tietty? Korjatkaa jos olen väärässä.
Niin ja onko olemassa riskiä jos antaa liikaa kierroksia että laatikko sylkäsee öljyt pihalle?
Ja sitten yleistä. Mistä saa kuitattua ajotietokoneen antamia ilmoituksia? ja mitä mahtaa tarkoittaa trans program(vaihtaako laatikko ohjelmaa vai)?
Sitten se vaatii jokusen minuutin (5-8min) ajoa niin alkaa toimimaan normaalisti?
Olisi kumma jos laatikko kettuilisi kun se on vaihdettu tehdas uuteen a5s 560z
17.4.2002
Eikös tuossa laatikossa käytetä normaalia ATF:ää väriltään punaista tietty? Korjatkaa jos olen väärässä.
Niin ja onko olemassa riskiä jos antaa liikaa kierroksia että laatikko sylkäsee öljyt pihalle?
Ja sitten yleistä. Mistä saa kuitattua ajotietokoneen antamia ilmoituksia? ja mitä mahtaa tarkoittaa trans program(vaihtaako laatikko ohjelmaa vai)?
Comment