Joku aika sitten tilasin maf-anturin jossa kuvissa oli liitin ja pätkä johtoa paikallaan mutta paketissa olikin sitten vain pelkkä anturi, en jaksanu lähteä parinkympi ostoksesta valittaa ja muutenkin anturi oli 100% toimiva joten sen puolesta ei valittamista
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Varaosakauppaa Ovokolta
Collapse
X
-
Mersun ohjaustehostimen pumpun tilasin. Paketti tuli, mutta pumpun kuva oli otettu siten, ettei hihnapyörästä puuttuvaa (postimerkin kokoinen) palaa huomannut. Laitoin palautukseen ja tilasin toisen pumpun. Tämäkin kikkare tuli, mutta huonosti pakattuna ja hihnapyörästä oli pala pois (löytyi paketin sisältä). Palautukseen meni tämäkin. Tästä piti odottaa jokunen viikko rahojen palautusta. Kolmas tilaus tärppäsi.
Kaikki aikaisemmat tilaukset ovat menneet kerralla maaliin.Autokalusto: 320d f30
Comment
-
-
Tuo aiempi kommentti, en uskonut että samassa satsissa ois lisää vääriä, mutta pitää jatkaa tarinaa. Eli tilasin 4 kpl tuplalaseja E53, laturin ja oven tiivisteen, laturin tarina näkyykin yllä, lisäksi yksi laseista oli kokonaan eri autosta, F11 BMW tms. Ei kyllä ihan voi ymmärtää miten tää menee tälleen
Onneksi nykyään oppinut siitä että paketteja ei kannata jättää avaamatta, vaikka nyt menikin likelle maksimiaikaa, niin sai sentään vielä palautustiketin tehtyä.
Nää vaan on vähän sellaisia yllätyspyllätyksiä usein...
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostTuo aiempi kommentti, en uskonut että samassa satsissa ois lisää vääriä, mutta pitää jatkaa tarinaa. Eli tilasin 4 kpl tuplalaseja E53, laturin ja oven tiivisteen, laturin tarina näkyykin yllä, lisäksi yksi laseista oli kokonaan eri autosta, F11 BMW tms. Ei kyllä ihan voi ymmärtää miten tää menee tälleen
Onneksi nykyään oppinut siitä että paketteja ei kannata jättää avaamatta, vaikka nyt menikin likelle maksimiaikaa, niin sai sentään vielä palautustiketin tehtyä.
Nää vaan on vähän sellaisia yllätyspyllätyksiä usein...Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View Post
Palautitko kaikki lasit vai vain tuon yhden vääränsävyisen?
Kolme "oikeaa" lasia olivat eri pakkauksessa. Otin ne noin kun totaali postit jäivät noin pienemmäksi kuin laittamalla kaikki samaan pakkaukseen. F11 lasi ei ollut tupla, vaan normaali etuoven lasi.
Comment
-
-
Tämähän meni erikoiseksi.
"Hello,
Following your return of the items: EGO25388 - Generator/alternator, EGO60976 - Rubber seal rear door, EGO89661 - Front door window glass four-door , the seller of this parts refused to provide a refund for the following reason:
Seller received only one part, EGO89661 - Front door window glass four-door
Please see attached photos sent by the seller."
Pakkasin kotona tiivisteen ja laturin eri boksiin, kuten tulivatkin.
Lähetysmies ei kuitenkaan ottanut noita kuljetukseen kahtena erillisenä, vaan piti teipata yhteen. Sanoi ettei ole kiirettä, juteltiin autojuttuja samalla ja kertoi että on päivän viimeinen paikka jossa pitää käydä. Kun hänen mielestään oli tarpeeksi, vedin vielä pari ylimääräistä kieppiä, että oli varmasti paremmin kiinni kuin mitä edes lasi oli pakattu takaisin lähettäessä, siinä oli pari kerrosta pahvia ympärillä.
Katsokaapa kuvasta huvikseen teipin määrää joka tuohon oli vedetty. Ihan koko boksin alalta kylkeen, tuota ei kyllä helpolla saa pois, varsinkaan niin että siinä ei olisi enää jäljellä yhtään.
Sivusta näkee vähän osviittaa kuinka huolella teippiä on käytetty, eikä tuo kirkas Bilteman pakkausteippi ihan heikkoa tavaraa ole.
Tämä vielä tuli takaisin suunnilleen siinä ajassa mitä toimitukselta menisi Liettuasta tänne sen jälkeen kuin myyjä oli saanut lähetyksen takaisin.
Eli, maksoin näistä aika korkeat toimituskulut, koska samassa lähetyksessä oli lasi mukana, jonka myyjä kuitenkin lähetti ihan eri autoon, 3 muuta lasia otin eri toimituksena, jotka olivat oikeat.
Joten maksoin laturille ja tiivisteelle toimitusmaksun lasista ja laturista vielä jäi kuvissa oleva hihnapyöräkin toimittamatta. Kuka perkele alkaa myynnissä olevasta tavarasta ruuvailemaan hihnapyörän pois ja sitten toimittamaan jollekin yleensäkään? On nämä veijareita, ei pysty ymmärtämään.
Comment
-
-
Joo-o. Ikävää, etteivät kaikki kauppiaat tahdo toteuttaa rehellistä kaupankäyntiä ulkomaisten asiakkaittensa osalta. Paska juttu ja I can Feel the pain, vaikka omat ostokset ovatkin tähän mennessä olleet onnistuneita suurimmassa osin.
Se mitä me voimme tehdä, on alkaa keräämään listaa purkaamoista, joiden kanssa kauppa ei ole sujunut odotetulla tavalla. Tietää ainakin tulevaisuudessa välttää tilaamasta juuri siitä lafkasta osia tai ainakin varautua ikävään yllätykseen tilatessaan.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Ihme vääntöä, mutta ehkä mulla vaan on lyhyt pinna näissä asioissa. Onhan se teoriassa mahdollista että vaikka tohon on vedetty puoli rullaa teippiä, jostain syystä tuo vaikka ilmankosteuden toimesta kastuu ja sitten löystyy, kun ovat pahvia, ja irtoaa. Tai sitten tuohon käy jonkun toisen terävän värkin laita lähelle tms ja irtoaa... en näkisi kovin todennäköisenä, mutta ainahan elämässä sattuu ja tapahtuu niitä hupseja.
Eli tässä vaiheessa vedän happea. Onneksi kyse pikkujutuista vaan. Tahtoo vaan tuo periaatteellisuus viedä voiton ja pitkään jatkuva vääntäminen ärsyttää.
Monesti tällaisissa asioissa se vääntäminen ja siitä seuraava ärsytys ovat kuitenkin suurin ongelma, joten ei hätää Kummasti nämä vaan ovat monesti vähempänä kun ostaa kotimaasta.
Comment
-
-
Itellä tuli nyt ensimmäinen ongelmatilaus Ovokon kanssa. Ei onneksi kovin pakollinen tai kallis osa kummiskaan. Mut ihmettelin kun sitä ei näkynyt tai kuulunut. Tarkistin sitten seurannan ja paketti oli toimitettu tampereelle johonkin UPS:n noutopisteeseen. Ja lähtenyt jo viikon päästä takaisin lähettäjälle, kun en sitä ollut noutanu. Jännä juttu. Mitään sähköpostia tai viestiäkään en saapumisesta saanut vaikka sähköpostiin kyllä seurannat ja muut oli tullu. Noh laitoin Ovokon asiakaspalveluun asiasta sähköpostia ja n. viikon päästä tuli viesti että homma ok ja rahat palautetaan mulle. Et ihan jees toimi kummiskin sit kun valitin asiasta
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Tää on sinänsä vähän koomista, että Ovokon vikassa mailissa oli "Please note that if you do not respond within 7 days, the seller will not refund for other two parts that he didn't receive, and the refund would be cancelled."
Oon nyt odottanut omaan mailiini vastausta 5 päivää, jonka lähetin noille juuri samana päivänä kun ne viime viestin lähetti
Comment
-
-
Vittu mitä paskaa, rehellisesti sanottuna. Odotuttavat maileissa monta päivää ja pelaavat aikaa jotta tuo palautusaika täyttyy. Mielestäni tuon pitäisi mennä tyyliin holdiin kun odotan niiden vastausta, kun ei kuulunut mitään ja pistin tuon ylimmän viestinkin juuri tuon hiljaisuuden jälkeen.
Isoista summistahan ei ole kysymys, mutta näemmä firman mentaliteetti on aika kusinen.
Olen ostanut tuolta monta kertaa, mutta näemmä rehellisyys on tuollakin vieras käsite. Vaan sen verran mitä pykälät vaatii.
Jos jostain muualta saa tavaran niin Ovoko / Rrr.lt jättäisin väliin.
Sitten tuo kyseinen myyjä, jolta oon ostanut aiemminkin, on Egomotors.
Oon satavarma, että napsaisivat tuon toisen paketin kyljestä pois vaikka kuulostaa uskomattomalta, kun on niin revityn näköinen. Eipä se lasi muuten ehyenä pääsisi takaisin, varsinkin kun tuo palveluhalukkuus on mitä on.
Ei itselle tulisi mieleenkään myyntikuvien jälkeen jostain laturistakaan hihnapyörää ottaa irti. Eikä myöskään postitella samalle tyypille saman kesän aikana laseja toiseen kertaan ihan vääriä.
Nämä tyypit selvästi tekee hommia kännissä tai sitten ovat jälkeenjääneitä.
"18 Sept 2024, 13:34 EEST
Hi.
I think you have missed my suggestion on this case since I don't still see your answer.
Kind regards, (minä)"
"19 Sept 2024, 07:55 EEST
Hello,
Thank you for your email.
As mentioned, the seller received only the glass from you. According to our return policy (10.5.2, 10.6), the seller confirms the return only if the item is returned in its original packaging and in the same condition as it was sent.
According to our return conditions available here: rrr.lt/return, it’s unfortunately not possible to refund your full order because not all parts were returned.
We can only refund for the one part.
Therefore, since you did not return two parts, you will only be refunded for the part EGO89661 - Front door window glass four-door.
Regards, Gerda
Customer Support Specialist"
"19 Sept 2024, 13:30 EEST
Hi.
The problem is high postage because of the glass, which was a wrong since I never even got the right one on this delivery.
And also I did not receive a pulley at all. I am fine with alternator if I get compensated the pulley which was there on the pictures, but GOT REMOVED BEFORE THE DELIVERY WITHOUT NOTIFYING OF IT.
R, (minä)"
"19 Sept 2024, 14:22 EEST
Hello,
We are committed to helping you and improving your shopping experience, so in this case we have done our best to resolve the situation objectively.
We regret to inform you that after having considered all the circumstances and the information provided, the seller has made a decision and does not agree to accept the missing part, and therefore cannot confirm the return of this item.
We apologize for the inconvenience.
Best regards, Gerda
Customer Support Specialist
Ovoko | RRR.LT"
Comment
-
-
Lisätään nyt sitten että eniten vituttaa tuollainen turha vääntäminen, väistely ja muu, kun kyseessä on kuitenkin olemattomat summat. Ei se kuitenkaan ole millään tavalla ok että myyt roinaa ja poistat juttuja jälkeenpäin, tai toimittelet ihan vääriä tavaroita. Etelän hetelmät, hemmetti. Ihan uskomatonta paskaa
Comment
-
Comment