Keksiskö kukaan mistä löytyis tuon kokoiset pyöret umpiot, tarkemmin ottaen noi vanhat on 11.8cm, yhtään isommat ei oikeestaan mahdu. Sovellettu siis aikanaan muuhun autoon ja vanhat kotoisin 3 golffin nelivalosarjastanyt toisesta tipahtanut lasi ja uusia umpioita ei saa tuosta sarjasta erikseen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Missä autossa 11-12cm kaukovaloumpiot?
Collapse
X
-
Originally posted by kaolJos nyt en väärin ymmärtänyt, niin 3 kolffin valot käyvät...
Uusiahan ei välttämättä kannata lähteä ostamaan, vaan kannattaa hakea lähimmältä romikselta.E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
-
Ne kakkos golffin on pirusti liian isot
Motskarin tarvike tuplavalosysteemeitä kattelin, ois vielä vähän pienemmätkin. Oon väsäillyt noi aikanaan S13 200SX:ään joka nykyään pikkusiskolla, sais luukkujen aukeaman rajattua VIELÄ vähän pienemmäksi, tolla nykyisellä toteutuksellakaan ei aukea kuin puolet normaalista.E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Comment
-
-
Originally posted by MikkoVNe kakkos golffin on pirusti liian isot
Motskarin tarvike tuplavalosysteemeitä kattelin, ois vielä vähän pienemmätkin. Oon väsäillyt noi aikanaan S13 200SX:ään joka nykyään pikkusiskolla, sais luukkujen aukeaman rajattua VIELÄ vähän pienemmäksi, tolla nykyisellä toteutuksellakaan ei aukea kuin puolet normaalista.
Itse kun en YHTÄÄN MITÄÄN mopoista älyä niin vois olla sit helpompi ettiä valoja.Olli.
Comment
-
-
Kato www.motoplaza.org -> etuvalotE70 3.0SD -08
Comment
-
-
Last edited by f1zz; 22-10-2005, 18:09.
Comment
-
-
Originally posted by f1zzhttp://www.mc-scatter.com/catalog/pr...f3bbe6171e9b21
Ton kokoiset ajattelin upottaa omaan projektiin. Toi maski on halpaa ku sipuli..
Edit: vaan onko noissa mitään kunnollista valokuvioa..??Olli.
Comment
-
Comment