joo nyt pitäs auton pintaan vetää suojakerros päälle! eli vaha mut onnistuukko se tämmösessä kelissä? eli joku +4-+8 lämpöä? ehkä tyhmä kysymys mut kuitenki
Announcement
Collapse
No announcement yet.
vahaaminen
Collapse
X
-
Kyllä vahaus vaatii sen noin 20 astetta ja kuivan tilan.Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04
Comment
-
-
Kait se ilmankosteus tekee eniten tossakin miten hyvin se onnistuu.
Tälläkelillähän sitä vesihuurua meinaa katolle jo kertyä illemmalla varsinkin ja se taas saa vahan jämähtää kiinni.
että mielummi vahaa tallissa.
Kyllä +10 lämpötilassa ainaski punasta glymiä pystyy vielä hyvin käyttää, tota mustaa en ole vielä niin viileessä kokeillut.
Comment
-
-
M1
just pari päivää sitten vetäsin glymin punasta pintaan ja lämpöä varmaan ~10+, mutta aurinko vähän paisteli ja hyvin onnistui. Korrekilla ei sama temppu taida onnistua, vaatii enemmän lämpöä.
Comment
-
joo ei kannata kovin kylmässä...nimimerkki kokemusta on.
Yritin joskus vahata auton n. +3 - +4C lämpötilassa taivasalla. No kyllähän se vaha siihen mukavasti levis, mutta kun aurinko laski niin varsinkin katto alko vetää jäähän.. Siinä sitten paskat housussa yritti hinkata sitä vahaa pois. noh kyllähän siitä ihan siistin sai, mutta en suosittele alle +10 asteessa....E46 323Ci -99
Comment
-
Comment