Announcement

Collapse
No announcement yet.

vahaaminen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • herni
    BTCF Member
    • Mar 2005
    • 263
    • Kalajoki

    vahaaminen

    joo nyt pitäs auton pintaan vetää suojakerros päälle! eli vaha mut onnistuukko se tämmösessä kelissä? eli joku +4-+8 lämpöä? ehkä tyhmä kysymys mut kuitenki
    e91 330d m-sport
    ex: e39 530da m-sport
    ex: e39 535i m-sport
    ex: e28 518i
    ex: e36 320
  • arsca77
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 141
    • Nokia

    #2
    Eiköhän se selviä vahapurkin kyljessä olevista käyttöohjeista
    735ia E23 -85

    Comment

    • mekstrm
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2003
      • 836
      • Vantaa

      #3
      Kyllä vahaus vaatii sen noin 20 astetta ja kuivan tilan.
      Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04

      Comment

      • alspe
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2004
        • 3399
        • Tre

        #4
        Mä kyllä väittäisin, että ainaki Glymin punaisella vois vetää +8 asteessa ja hieman aurinkoa lämmittämässä peltiä. On helppo töinen aine. Joskus sillä vahannut aivan illalla viileässä ja kostessa ja hyvä tuli kun hinkkas aamulla pois.
        G30 520d xDrive
        EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

        Comment

        • Antti O
          Bimmer Enthusiast
          • May 2005
          • 6938
          • N/A

          #5
          Kait se ilmankosteus tekee eniten tossakin miten hyvin se onnistuu.
          Tälläkelillähän sitä vesihuurua meinaa katolle jo kertyä illemmalla varsinkin ja se taas saa vahan jämähtää kiinni.
          että mielummi vahaa tallissa.
          Kyllä +10 lämpötilassa ainaski punasta glymiä pystyy vielä hyvin käyttää, tota mustaa en ole vielä niin viileessä kokeillut.

          Comment

          • Guest's Avatar

            #6
            just pari päivää sitten vetäsin glymin punasta pintaan ja lämpöä varmaan ~10+, mutta aurinko vähän paisteli ja hyvin onnistui. Korrekilla ei sama temppu taida onnistua, vaatii enemmän lämpöä.

            Comment

            • urria
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2006
              • 223
              • Lohja

              #7
              joo ei kannata kovin kylmässä...nimimerkki kokemusta on.
              Yritin joskus vahata auton n. +3 - +4C lämpötilassa taivasalla. No kyllähän se vaha siihen mukavasti levis, mutta kun aurinko laski niin varsinkin katto alko vetää jäähän.. Siinä sitten paskat housussa yritti hinkata sitä vahaa pois. noh kyllähän siitä ihan siistin sai, mutta en suosittele alle +10 asteessa....
              E46 323Ci -99

              Comment

              • alspe
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2004
                • 3399
                • Tre

                #8
                Onnistuu viileässä,

                G30 520d xDrive
                EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎