Terveppä terve. Ensinnäkin auto on -92 Bmw 520 24v Touring. Ja sitten pitää esittää pari tyhmää kysymystä. Katsastusmies suositteli vaihtamaan takapään "kelkkaan" puslat tai mitkä nyt ovat, kestävät kuulemma vain sen 100tkm maksimissaan. Oireena ovat takapään "löysyys" ja lievä kolahtelu esim. reippaammin kiihdyttäessä. Mistähän saisi hyvät ohjeet tuohon hommaan?. On kuulemma halpa, mutta pirullinen homma. Ja toiseksi, edellinen omistaja oli vaihtanut syylärin ja tietty jättänyt ilmaamisen puolitiehen. Pulputtelee mukavasti. Tämäkin kuulemma suht hankala homma? Ensinmäinen Bemari muuten minulla, mutta laadukkaaltahan ja erityisesti mukavalta se tuntuu verrattuna muutamaa vuotta uudempaan Accordiin, joka myös tuossa pihassa killuu. Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Remonttiapua
Collapse
X
-
1) http://www.bmwe34.net/E34main/Mainte...ameBushing.htm
2) Jäähdytysjärjestelmän ilmaamista helpottanee se, että aijaa auton sellaiselle alustalle että keula on selkeästi korkeammalla. Niin ainakin vanhemmat kuutoset on ilmautuneet hyvin.
-
-
Ja ilmaamiseen helpotusta kun otat kaikki nesteet, tai ainakin syylärin tyhjennyksestä pois. Laitat takisin hitaasti kaataen keula ylhäällä ja ilmaruuvi auki. Sitte kun tulee yli, auto käyntiin ja käytät niin kauan kunnes kaikki letkut kuumia ja ilmareiästä tulee vain nesteetä.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Comment