No nyt se sitten pamahti. Olin tänään risteyksessä (e39 523ia -96), automaatista S3 lukittu pesään ja kaasun kun murjaisin pohjaan niin pykälä hyppäsi pienen pamauksen saattelemana pois päältä ja auto jäi huutaan melkein kuin vapaalle. Prkl.
Auto pyrkii ihan vähän eteenpäin D:llä, S4:llä ja S3:lla mutta kakkosella ottaa pykälän sisään normaalisti ja sen jälkeen kun veto on päällä niin vaihtaa myös vaihdekepistä ylöspäin normaalisti. Pakki toimii normaalisti, samoin P ja N. Mitään sivuääniä ei kuulu, kaikki on muuten normaalin oloista, öljyt ei ole tullu pihalle.
Laakkosen huoltomies epäili puhelimessa, että vaihtohyrdauliikka olisi mennyt rikki? Mitä sitten tarkoittakin?
Onko kenelläkään kokemusta moisesta? Ja jo pahimpaan varautuen: kenellä kannattaa korjauttaa (itä-suomessa) tahi mistä kannattaa ostaa uusi käytetty laatikko? Saksastako?
Auto pyrkii ihan vähän eteenpäin D:llä, S4:llä ja S3:lla mutta kakkosella ottaa pykälän sisään normaalisti ja sen jälkeen kun veto on päällä niin vaihtaa myös vaihdekepistä ylöspäin normaalisti. Pakki toimii normaalisti, samoin P ja N. Mitään sivuääniä ei kuulu, kaikki on muuten normaalin oloista, öljyt ei ole tullu pihalle.
Laakkosen huoltomies epäili puhelimessa, että vaihtohyrdauliikka olisi mennyt rikki? Mitä sitten tarkoittakin?
Onko kenelläkään kokemusta moisesta? Ja jo pahimpaan varautuen: kenellä kannattaa korjauttaa (itä-suomessa) tahi mistä kannattaa ostaa uusi käytetty laatikko? Saksastako?
Comment