Miinusnapaanhan se pitäisi kytkeä. Ei nyt vaan muista yhtään minkävärisiä ne puolan johdot on, mutta jospa niissä joku merkki olisi? Ja älä yritä laittaa sitä siihen korkeajännitejohtoon, sitäkin joskus pikkutenavana yritin mutta vaivanpalkkana ei ollut kuin iso sähköisku.
Auton sähköissä yleensä vihreä johto on puolan +(15) ja musta - (30). Varvikellolle tarvitaan jatkuva +, maa ja signaalitieto (vähintään). S otetaan puolan miinuksesta.
Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
& 02 tulpo saniteetti dyno
Älä väkisin, ota isompi vasara. If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having
Vaihtoehto B:
Vaihdat mittariston, missä on rundikello valmiina!
Toimii suoraan ilman omia piuhavirityksiä.
Muistat vaan varmistaa, että mittariston takana oleva "sokeripala" on 4 pyttyiseen sopiva.
Comment