mikä on tuo nuolella merkattu osa?mitä virkaa sillä on ja tarviiko?
Mikä osa?
Collapse
X
-
Nyppää letku irti siitä, niin tiedät miksi se on siinäEli kyllä se on tarpeellinen. Miksi haluat poistaa sen?
Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
Comment
-
tuota konetta kasataan vasta,ei oo vielä käyntikunnossa.
Auto: 525tds alpineweiß -99
EX
E39 530Da Touring Shadowline -99
E36 318i M-Sport Touring Individual Dakargelb 2
E39 530Da Touring -02
E36 318is coupe
E30 318i -88
E28 520i
E34 525i M-Tech Individual -92
E34 525TDS touring -95
Comment
-
Mulla tuo näyttää ainakin olevan aina irti kaasuvivustosta, eikä se koskaan ole mihinkään liikkunut...? Mites sen kuuluisi toimia? Pitäisikö sen olla jotenkin kiinni tuossa vivuston päässä?
Comment
-
Tuohan toimii niin että se estää kaasuläppää sulkeutumasta kokonaan. Mötin sisällä on jousikuormitettu kalvo. Tominta: 1. tyhjäkäynti laskee > alipaine vähenee > jousi työntää tappia ulospäin > kaasuläppä aukeaa ja tyhjäkäynti nousee. 2. tyhjäkäynti nousee > alipaine kasvaa > kalvo vetää jousta kasaan ja tappia sisäänpäin > kaasuläppä menee kiinnipäin ja tyhjäkäynti pienenee. Tämä tyhjäkäynti säätöhässäkkä ei ole kaasuvivustossa kiinni, vaan kaasuvipu "nojaa" säätömötin tappiin. Kun painetaan kaasua, osat erkanevat toisistaan. Alipane vetää tällöin tapin kokonaan sisään ja puristaa jousen kokonaan kasaan.Last edited by bemari320mies; 28-10-2005, 17:59.Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
EX: BMW E34 525i -90
EX: BMW E28 528iA -85
EX: BMW 320i Taxi -86
Comment
-
Kun kone sammuksissa niin pitääkö ottaa silloin kiinni kaasuvivustoon? Pystyykö sitä säätää jotenkin?
Comment
Comment