Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virikatti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LeWe
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 168

    Virikatti

    Hello. Onko jollain kokemusta virikateista. Omassa (-96 M62) katit "rämisee" hiukan, mut silleen et vi...taa. Orkkikset paritonnii. Jotain tarttis vaihtaa tilalle, ni miks ei samalla jotain josta olis hyötyä tohon riittämättömään kulkupuoleen (edes vähän). Eli metalli/keraaminen? Jollain kokemusta jostain merkistä/valmistajasta? Kakshan niitä tarvitsee eli ei mitään videoiden kokoisia. Onko joku ollut leimalla race/metallikatin kanssa? Kyselee ku pikku lapsi, mut aina laittanut orkkista tai putken katin tilalle 364pv/vuosi. Kaikkia kokemuksia kuunnellaan mielenkiinnolla.
    Ps. ei mitään:laiton laiton.... juttuja. Tarkoitus pitää päästöt kuitenkin kurissa.
  • jannmann
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2003
    • 5856
    • Joccis City

    #2
    katit

    itse en omaa kokemuksia, mutta tälläkin foorumilla kirjoittava "konsumies"
    pisti omaan m60 koneiseen 2kpl 2lirtaseen tarkoitettuja vakiokatteja, eikä ollut ainakaan päästöissä ero, eikä kulkupuoli heikentynyt ainakaan tyhjiin katteihin verrattuna. katit makso asennuksineen muistaakseni n.600e.
    Aprilia RSV4

    Comment

    • Jonsku
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 4647
      • Tuusula

      #3
      Itellä M20B25:ssä "virikatti" enkä ole huomannut mitään eroa. Voi olla kestävämpi kuin normikatti mutta sen aika näyttää..
      ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
      ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
      ex. Alpina D10 Touring #33/94
      ... and many more

      Comment

      • petepii
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 279
        • Joensuu

        #4
        onko kellään vieläkään kokemusta moisesta?

        Originally posted by LeWe
        Hello. Onko jollain kokemusta virikateista. Omassa (-96 M62) katit "rämisee" hiukan, mut silleen et vi...taa. Orkkikset paritonnii. Jotain tarttis vaihtaa tilalle, ni miks ei samalla jotain josta olis hyötyä tohon riittämättömään kulkupuoleen (edes vähän). Eli metalli/keraaminen? Jollain kokemusta jostain merkistä/valmistajasta? Kakshan niitä tarvitsee eli ei mitään videoiden kokoisia. Onko joku ollut leimalla race/metallikatin kanssa? Kyselee ku pikku lapsi, mut aina laittanut orkkista tai putken katin tilalle 364pv/vuosi. Kaikkia kokemuksia kuunnellaan mielenkiinnolla.
        Ps. ei mitään:laiton laiton.... juttuja. Tarkoitus pitää päästöt kuitenkin kurissa.

        Comment

        • juuze
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2002
          • 1938
          • Oulu

          #5
          Tuskin noissa merkittävää eroa on orkkiksiin tai tarvikekatteihin. Kannattaako virikatista maksaa maltaita mahdollisen parin hepan takia, jos normitarvikekatit saa paaaaljon halvemmalla? Itellä pitää M60:een vaihtaa molemmat katit. Oottelen pakettia saksasta huomiselle tai ylihuomiselle. 2kpl rosterikatit (uudet) postikuluineen hintaan 180e. Yksityiseltä ostettuna kylläkin. Katit ovat vielä "orkkiksen muotoiset", eli toisesta päästä tulee putki suorana, toisessa päässä on kulmat, joista saa putket suoraan pakosarjalle (v8-koneeseen) ilman että tarvii alkaa vääntämään putkeen mutkaa.
          Jussi
          F31 320xda & e39 530d Msport
          ex e87, e39, e34, e28 & e30

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎