Announcement

Collapse
No announcement yet.

hälytin reistailee!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kakatin
    Bimmer Rookie
    • Oct 2005
    • 43
    • siuntio

    hälytin reistailee!!!

    nyt on kiire
    Noniin joku oli tortstai yöllä yrittäny sisään autoo ja hälytin oli lauennu ja se oli tyhjentäny akun!!!
    vaihdoin just akun mut sit ku yrittää sisään autoon niin johan alkaa sellanen meteli et !!
    ainoo millä loppuu on ottaa miinus kaapeli irti niin sit se lakkaa!! nyt äkkiä apua mitä teen??? kauko säädin on ainakin cenmax merkkinen. Oiskohan siihen joku nollaus "koodi"??? onko jollain kokemuksia????
    schnitzer s5
  • markok
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 3019
    • Kuopio

    #2
    Ootko koittanut mennä autoon sisään ja kääntää virta-avaimesta virtoja päälle? Ainakin monet hälyttimet saa näin kuitattua.
    BMW 530iA Touring -05

    Comment

    • Bmw_e30
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2004
      • 1260
      • joutseno

      #3
      tai autoon on asennettu johonki nollaus näppäin..
      itellä ratin alla..
      ja häläri sammuu myös säätimestä.
      ex 325i -85 325i
      325i soupe -92 325i

      Ford Capri Gt 1.6/2.8 V6 -72 Capri

      Comment

      • M_Power
        Moderator
        • Jul 2003
        • 2758
        • Espoo, HML

        #4
        Tai asennukset toteutettu hieman huolimattomasti ja joku piuha ottaa väärässä paikassa maihin.
        Täten voi aiheuttaa itsestään noita hälytyksiä.
        BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
        BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

        Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
        Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
        Team vier Zylinder!

        Comment

        • Esko
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 11680
          • Kouvola

          #5
          Originally posted by M_Power
          Tai asennukset toteutettu hieman huolimattomasti ja joku piuha ottaa väärässä paikassa maihin.
          Täten voi aiheuttaa itsestään noita hälytyksiä.
          Ja noita kytkimiäkin kannattaa aika ajoin huoltaa...itelläkin alko itestään hälyttämään hälytin kun konehuoneen anturi oli jumissa

          Comment

          • kakatin
            Bimmer Rookie
            • Oct 2005
            • 43
            • siuntio

            #6
            dodiin sain auton ajoon siten että hälystä maa piuha irti ja hälyn sulake pois,, ainii sit viel hornin sulake irti niin johan auto toimii taas ainoo vaan et pitää selvittää sit ku aikaa et miten se pitäis oikeesti tehä!! ainakin se on varma et jotenki se purkautuu maihin koko vekotin koska se tollein vittuilee!! pitää viel ymmäillä !!jos nyt jollain on samanlaisia ongelmia ollu niin kertokaa kokemuksista!!
            schnitzer s5

            Comment

            • pmtk
              Bimmer Enthusiast
              • Mar 2005
              • 1560
              • Iisalmi

              #7
              Jatkan tähän topiikkiin omat ongelmat, jotka alkaa ottaa päähän huonosti nukutun yön jälkeen. Seuraava on tapahtunut jo kaksi kertaa tämän syksyn aikana. Kyseessä on Defan häly ja auto E36.

              Hälytin ei ole ollut päällä - ovet on laitettu lukkoon avaimesta. Hälytin alkaa huutaa itsestään, eikä reagoi kaukosäätimeen (kokeiltu kahdella ja patterit ok). Loppuu jonkun ajan päästä itsestään, mutta kaukosäätimestä ei edelleenkään tapahdu mitään. Edes lukot eivät aukea.

              Sitten kun koettaa mennä avaimella sisään, niin huuto alkaa taas, eikä edelleenkään reagoi kaukosäätimeen. Huuto loppuu, kun ottaa akun miinuskaapelin irti. Kun kaapelin laittaa jonkin ajan päästä takaisin, pelaa ihan ok.

              Kaikki tämä siis silleen, että häly ei ole ollut edes päällä!

              Lueskelin jo sen verran, että voisi olla kosteus-/maaongelmaa. Mitäs muuta? Mistä kannattaa lähteä vikaa etsimään ja missä hälyn "keskusyksikkö" on? Mukavahan tuo olisi kuntoon saada, että naapurit ja itsekin voisi yönsä rauhassa nukkua.
              Last edited by pmtk; 08-12-2006, 09:37.
              E83 X3 3.0dA ja E60 530iA

              Comment

              • Ha2
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 1786
                • Oulu

                #8
                Originally posted by pmtk View Post
                Kyseessä on Defan häly ja auto E36.

                Lueskelin jo sen verran, että voisi olla koskeus-/maaongelmaa. Mitäs muuta? Mistä kannattaa lähteä vikaa etsimään ja missä hälyn "keskusyksikkö" on? Mukavahan tuo olisi kuntoon saada, että naapurit ja itsekin voisi yönsä rauhassa nukkua.
                Mulla on kans Defan häly E36:ssa. Kesällä alko pelleily, toki erilainen ku sulla. Ajon jälkeen kun laittoi hälyn päälle, niin hälytin ja keskuslukon kauko-ohjaus pelasivat normaalisti. Kun taas läheti ajamaan niin pelasi normaalista. Mutta jos ajon päätteeksi oli laittanut hälyn päälle ja ovet lukkoon kaken napista, ja kävi autossa ilman, että sillä ajetiin, niin häly alko heti huutamaan ku painoi kakesta hälyt päälle ja ovet lukkoon. Autoa piti aina käyttää käynnissä, jos hälyn oli ottanu pois päältä. Myös kuskin ovi ei aina totellut kakea. Maahantuojan ohje oli takastaa maadotukset. Tarkastin ja niissä ei ollu mitään vikaa.

                Menin hälyn myyneeseen liikeeseen, jossa vaihdettiin 10 minuutissa uusi hälyttimen keskusyksikkö ja nyt kaikki toimii oikein ja normaalisti. Eli ohjausboksi oli paskonu ittensä. Mulla se sijaitsi ratin alla olevan pahvin alla. Näiden jälkiasennushälyjen kohdalla se toki rippuu ihan asentajasta, missä se boksi on. Mutta tuo on todennäköinen paikka, koska siellä on tilaa ja kaikki hälyn kannalta olennaiset auton johdot tulee sinne.
                E61 525d LCI

                Comment

                • 328power
                  Bimmer Rookie
                  • Sep 2006
                  • 72
                  • -

                  #9
                  Itsellä oli kanssa ongelmia -95 e36:n hälyttimen kanssa, tosin kyseessä oli orkkishäly. Huollossa diagnoosipistoke kiinni joka näytti, että takaluukku aiheutti hälytyksen ja syynä oli takakonttiin menevän johtosarjan yksi hapettunut liitin.

                  En sitten tiedä tallentaako noi muut hälyt mitään mihinkään mikä tarkentais vikaa.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎