Announcement

Collapse
No announcement yet.

uusi moottori autoon???????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • paula84
    Newbiemmer
    • Sep 2005
    • 6
    • Espoo

uusi moottori autoon???????

Tietääkö joku minne kannattais viedä bemari, ku pitäis vaihtaa koko moottori ja paljonkohan se suunnilleen maksaa??
    Ku mun bemust yllättäen aamul leipo kone kii..
    Mun pitää kuulemma ostaa kokonaan "uusi" moottori..
    Mulla on 325..avo..-89...e30..
    Jos tiiätte niin ilmottakaahan ku tarviin päivittäin autoo..
    Ja jos joku ois nyt sattumalta myymäs mulle sopivaa konetta..niin ottakaa yhteyttä..
    T:Paula
    Paula
  • tepi_
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2003
    • 2185
    • TKu

Originally posted by paula84
    Tietääkö joku minne kannattais viedä bemari, ku pitäis vaihtaa koko moottori ja paljonkohan se suunnilleen maksaa??
    Ku mun bemust yllättäen aamul leipo kone kii..
    Mun pitää kuulemma ostaa kokonaan "uusi" moottori..
    Mulla on 325..avo..-89...e30..
    Jos tiiätte niin ilmottakaahan ku tarviin päivittäin autoo..
    Ja jos joku ois nyt sattumalta myymäs mulle sopivaa konetta..niin ottakaa yhteyttä..
    T:Paula
    Ohhoh,sullapa on huono mäihä käyny.. Enpä paljoo tiiä,mitä puljuja sielläpäin on,mut eikös ainakin tämä jopa surullisenkin kuuluisa bemuosa ole sielläpäin..

Hintaa varmaan tulee jos tosiaan koko pata levinny,mutta muut voi laittaa mielipiteitään juurikin esim.bemuosasta,koska ite en siellä ole henk.koht. asioinut...

EDIT: http://www.bemu.fi/

Comment

• tsbmw
      BTCF Member
      • Jun 2004
      • 1495
      • Ilvola

Leipo = jyrähti kasaan vai oksensi?

Uteliaisuuttani kysyn et mitä voi sattua:

1) Leipo kiinni = jyrähti kiveksi eli vetopyörät lukkiutu ja lakua tien pintaan? Kampiakseli tai venttiilivarsi kiilautunut / poikki, yleensä varottaa kyllä karmeella äänellä ennen iskua. Metallimurikoita tulee kyljestä / pohjasta ulos pitkin katua, sillon se meni uusiks. Kiva kun toi tapahtuu yleensä huippunopeudesta.

2) Jakohihna poikki, venat lyttyyn ja pyörintä lakkas (useimmiten jää pyörimään kuin ompelukone eli vetopyörät ei vauhdissa lukkiudu). M10 kansiremppa koneistus ja kuluneet osat jakopäähän yht. 300€ + ite kasaten aikaa ja välineitä.

3) Jotenkin muutes? :?
      Last edited by tsbmw; 20-11-2005, 12:16.
      - kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
      - E28 528i, 528i+, M5

Comment

• mcly
        Bimmer Fanatic
        • Jul 2004
        • 354

Vaihdatin edellisen bemarini koneen M20B20, bemuosassa, maksoi kaiken kaikkiaan töineen 1450€, tossa annoin kyl vanhan koneeni vaihdossa mistä oli kansipahvi menny. Vaihtokoneella oli ajettu noin 250tkm. Kohtuu hyvää jälkeä.. tosin kesti aika kauan ja sillonki ku soittivat että tuu hakee, ja menin paikan päälle niin ei ne ollu vielä saanu autoa käyntiin, ja odotin vielä noin tunnin..
        Last edited by mcly; 20-11-2005, 11:13.

Comment

• BcB
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 222
          • Tampere

joo, bemu oy tohon hintaan homman kyllä hoitaa.. Kokemuksella tosin voin sanoa, että kannattaa kaikki tiivisteet ja letkujen kiinnitykset itse kiristellä ja tarkistella tarkkaan kun auton kotiin saat.. Mutta sitä saa, mistä maksaa.. Hinnoittelu on Bemussa kohdallaan ja mukavia heppujahan ne on..
          Näillä mennään...

530d e60 sedan

Ex:
          320 e30 Imola Red Coupe
          525i e34 Luxorbeige Sedan
          535i e34 Shadowline Sedan
          328i e36 Touring M-Sport
          535 e39 sedan V8- manual

Comment

• jeps
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 1986
            • Espoo

Mul olis ehkä yks ylimääränen 325i:n tekniikka :o laita pm:ää ni ihmetellää..

edit: Ei muuten sattuis kyseessä olemaan niittarin mäkin parkissa välillä seisovasta cäbistä?
            Last edited by jeps; 20-11-2005, 16:16.
            Loppuen lopuks sydämmeen mahtuu vaan yks ämmä

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎