Announcement

Collapse
No announcement yet.

735i -87 osto vinkkejä

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

735i -87 osto vinkkejä

Hei,
    olen ostamassa kyseistä kulkinetta. Mitä tulisi huomioida autoa tsekattaessa. Onko jotain tiettyjä tyyppivikoja. Olen kuullut kansiongelmista, minkälaisia ne ovat? Kestääkö tämä moottorityyppi ahtamista? Entä herkimmin ruostuvat paikat? Automaattivaihteisto? Sähköviat?

käyttökokemuksistakin olisi mukava kuulla.

Olisiko parempi tuoda Saksasta vai Ruotsista vai suomiautoko se olla pitää?

Niin ja jos jollain on tiedossa myytävänä hyvä ennen 1.7.1987 käyttöönotettu yksilö, niin tarjota saa?

Kiitos jo etukäteen.
  • 730ia
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 1457
    • pohjois-pohjanmaa, oulu

no suomiautot mitä oon nähny on aika pommeja,toki varmasti hyviäkin on. saksasta hakisin mutta ei sitä HALVINTA!

no nuo tärinät kannattaa kokeilla, eli siellä tahtoo mennä puslaa etupäästä ja takapäästä ne isot kumityynyt on monesti aika haperona.
    tietääkseni tuo automaatti laatikko hyvin pidettynä kestää isältä pojalle, joku varmaan antaa tähän lisäystä mutta itse olin tyytyväinen omaani ja autolla oli ajettu jo yli 200tkm.

siitä mulla jäi itellä vähän kysymysmerkki kun kerran foorumilla puhuivat että jos laatikko menee niin joka poika ei osaa sitä korjata sillätavoin että se kestää tulevaisuudessakin,liekkö tuo ollu paska puhetta vai onko jotain perää asialla?

omassa ainakin kannentiiviste rempan jälkeen huononi käynti pikkusen, eli jostain joku paikka vuoti mutta ilmeisesti näitä vuotoja on toodella vaikea paikallistaa jos sattuu olemaan oikeen kinkkinen juttu. itellä asia ei haitannut kun muut kuin minä ei sitä huomannut.
    omalla kohdalla kannentiiviste remppa johtu siitä että autosta hajos vesipumppu saksassa motarilla ja ehti käydä niin kuumana että oli polttanu ilmeisesti tiivisteen, asia ilmeni sillätavoin että pukkas tasasesti nestettä poistoputkesta pihalle ei juuri muuten.

ajettavuushan noissa on hyvän alustan kanssa todella mahtava ja kulutuskin on siedettävä jos ei polje sitä kaasua, osat aikalailla samoja mitä e34:sessa.

jos ajattelee auton jälleenmyyntiä niin ei ehkä helpoimpia myydä, itsellä varsinkin kävin niin että hinnat ehti vähän notkahtaa niin sain vähän mitä toivoin saavani.

sellanen juttu vielä että kannattaa sitä lämmityslaitetta ja puhallinta vähän kahtoa. itellä se oli lähinnä lehmän henkäystä muistuttava, toki parani vähän kun otti pois ilmansuodattimen talvella mutta siihen kannattaa kiinittää huomiota että tuleeko sitä ilmaa ja yleensä vuotaako lämppärin kenno.

ruostuvia paikkoja itellä oli (pientä alkua) ovien alaosissa siellä sisäpuolella, mihin ei tule juuri ikinä katsottua edes.

mielestäni talvella oli ihmeen hyvä auto ajaa, tieten johtuen pitkästä akselivälistä mutta hyviä ja pitkiä luisuja pysty ottamaan.
    Last edited by 730ia; 22-11-2005, 12:41.
    F20 118d Aut.
    ________
    Volvo S40
    MB W204
    e90 320d
    e46 coupe
    e32 730ia

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰