Announcement

Collapse
No announcement yet.

Virtalukko hajalla? (ongelma ratkaistu)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leba
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2101
    • Espoo

    Virtalukko hajalla? (ongelma ratkaistu)

    Jees,

    eilen teki pikku tenät yhden huoltoaseman pihaan. Hyppäsin autoon kaffet juotuani ja kun käänsin avainta virtalukossa, niin oli et mitä helv*ttiä?? Avain ei käänny kuin juuri sen verran, et menee rattilukko pois päältä. Eli mitään virtoja ei suostu laittamaan päälle. Tuntu et se virtalukko on tosissaan jumissa kun koitti voimallakin kääntää, niin tuntui et avain vaan vääntyy. Siinä sitten kaverin kyydillä kotia ja takas huoltsikalla työkalut mukana. Purin sitten kaikki ylimääräiset paneelit irti, revin ratin irti ja silleen et pääsin virtalukonpohjaan käsiksi ja starttasin siitä. Jeesari viritelmä vaan rattilukon tapin kohdalle ja auto kotia. Eli onkos kellään mitään hajua?
    Last edited by Leba; 23-11-2005, 19:03.
    Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i
  • Jusaus
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1124
    • Kajaani

    #2
    Originally posted by Leba
    Jees,

    eilen teki pikku tenät yhden huoltoaseman pihaan. Hyppäsin autoon kaffet juotuani ja kun käänsin avainta virtalukossa, niin oli et mitä helv*ttiä?? Avain ei käänny kuin juuri sen verran, et menee rattilukko pois päältä. Eli mitään virtoja ei suostu laittamaan päälle. Tuntu et se virtalukko on tosissaan jumissa kun koitti voimallakin kääntää, niin tuntui et avain vaan vääntyy. Siinä sitten kaverin kyydillä kotia ja takas huoltsikalla työkalut mukana. Purin sitten kaikki ylimääräiset paneelit irti, revin ratin irti ja silleen et pääsin virtalukonpohjaan käsiksi ja starttasin siitä. Jeesari viritelmä vaan rattilukon tapin kohdalle ja auto kotia. Eli onkos kellään mitään hajua?
    Mulla oli joskus sama ongelma omassa E34:ssa, siinä mietittiin parkkiksella jokunen tunti että mitäs tehdään..
    Jossain vaiheessa tuli rattia säädeltyä ja siinä vitutuspäissäini vähän lujemmin junttasin sen perille ja takasi, no sen jälkeen se virtalukko pelas normaalista 30 000km ajan..
    Nyk: GSX1300R -00
    Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
    ---------------------------------------------
    -Official member of BTCF-Sauna Team-
    ---------------------------------------------

    Comment

    • Leba
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 2101
      • Espoo

      #3
      Eipä tunnu tuo repiminen/riuhtominen auttavan... blaah.. hermot menee
      Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

      Comment

      • Luntti
        2Wheel Driver
        • Jul 2003
        • 5021
        • Yka

        #4
        Hieman offtopic, mutta jos ajelet autollasi ja siinä on alkuperäinen ajonesto. Niin muista pitää virta-avain siinä kehyksen sisällä.

        Comment

        • Leba
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2003
          • 2101
          • Espoo

          #5
          Joo, rupes toimimaan Näytin pari kertaa vasaraa siihen virtalukon reijän kohdalle, kuulu vaan klonks ja avain rupes pyörimään normaalisti Noh hyvä näin tällä kertaa
          Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎