Announcement

Collapse
No announcement yet.

mistä katti 530 i-93

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kvhl
    Bimmer Rookie
    • Feb 2004
    • 37
    • helsinki

    mistä katti 530 i-93

    niin mistä sais ja 2 kpl on nimittäin tosi kalliit 1200 ja risat uutena orkkis kamana. jos on tietoa niin kertokaa ihmeessä.auto siis bmw 530 i -93 .v8 koneella tyyppi m60.
  • ViperHawk
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2005
    • 312
    • Joensuu

    #2
    Ennenkun alkaa kalliita katteja uusimaan kannattaa tarkastaa onko jossain muualla vika(a) .
    Kannattaa katella tällästä viestiketjua:
    E30 -90 320i

    Comment

    • jannmann
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 5856
      • Joccis City

      #3
      katti

      kannattaa laittaa sinne 2kpl. tavallisen 2l auton tarvikekatteja.
      Turussa yksi tännekkin kirjoittava kaveri (Konsumies) teki näin 540i:hin ja maksoi asennulksineen alle 700e, eli puolet alkuperäisistä. Eroa ei huomaa kuin lompakossa.
      Aprilia RSV4

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #4
        Jos ihan välttämättä haluaa lähteä katteja vaihtelemaan niin: www.varaosahaku.fi

        Comment

        • kvhl
          Bimmer Rookie
          • Feb 2004
          • 37
          • helsinki

          #5
          530 i-93 kattivika

          Originally posted by ViperHawk
          Ennenkun alkaa kalliita katteja uusimaan kannattaa tarkastaa onko jossain muualla vika(a) .
          Kannattaa katella tällästä viestiketjua:
          http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=5513
          Joo kyll' se nyt sitten varmistu katalysaattoriviaksi otetaan vastaan neuvvoja kokemuksia kyseisest' ongelmasta.

          Comment

          • kvhl
            Bimmer Rookie
            • Feb 2004
            • 37
            • helsinki

            #6
            530 i-93

            Originally posted by jannmann
            kannattaa laittaa sinne 2kpl. tavallisen 2l auton tarvikekatteja.
            Turussa yksi tännekkin kirjoittava kaveri (Konsumies) teki näin 540i:hin ja maksoi asennulksineen alle 700e, eli puolet alkuperäisistä. Eroa ei huomaa kuin lompakossa.
            toi kuulostaa huomattavasti paremmalta mun lompakolle! mutta kuulostellaan viell' neuvvoja.

            Comment

            • Hemi
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 18880
              • Pirkanmaa

              #7
              ...molemmat katalysaattorit pimeänä?
              Tuota...jos saa kysyä niin miten ja kuka on varmistanut katalysaattoriviaksi?

              Comment

              • Epäuskollinen autoilija
                Bimmer Fanatic
                • Apr 2005
                • 365
                • Espoo

                #8
                Kannattaa tsekata myös käytetyt romiksilta

                Jos haluaa päästä halvalla, niin romikselta voi löytyä kelpo katteja kohtuu hintaan. Ainahan noissa romiksen kateissa piilee riski, että ne ei kestä kovin kauaa, mutta jos halvalla saa niin miksei voi pientä riskiä ottaa. Nuo käytetyt katit pyörinee suunnilleen 200-300 euron hinnoissa.

                Jos suomen romuttamoilta (www.varaosahaku.fi) ei löydy tuohon sinun autoosi sopivaa, niin ainakin ruotsin vastaavilta sivuilta sellainen löytyy (www.bildelsbasen.se). Osa noista ruotsin romiksista on valmiita lähettämään osan postiennakolla suomeen.
                Maserati 4200 Coupe GT
                Ford focus 1.6i
                ex:
                BMW 320d E90 -05
                Porsche boxster 986 2.5 -98
                VW Golf 1.6 -90
                BMW 850i -91
                Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
                BMW 316i E36 -91
                Nissan Sunny 1.3 -87
                Ford Scorpio 2.0i

                Comment

                • kvhl
                  Bimmer Rookie
                  • Feb 2004
                  • 37
                  • helsinki

                  #9
                  Originally posted by Epäuskollinen autoilija
                  Jos haluaa päästä halvalla, niin romikselta voi löytyä kelpo katteja kohtuu hintaan. Ainahan noissa romiksen kateissa piilee riski, että ne ei kestä kovin kauaa, mutta jos halvalla saa niin miksei voi pientä riskiä ottaa. Nuo käytetyt katit pyörinee suunnilleen 200-300 euron hinnoissa.

                  Jos suomen romuttamoilta (www.varaosahaku.fi) ei löydy tuohon sinun autoosi sopivaa, niin ainakin ruotsin vastaavilta sivuilta sellainen löytyy (www.bildelsbasen.se). Osa noista ruotsin romiksista on valmiita lähettämään osan postiennakolla suomeen.
                  ok tutkitaan kaikki vaihtoehdot!

                  Comment

                  • jannmann
                    Bimmer Enthusiast
                    • Feb 2003
                    • 5856
                    • Joccis City

                    #10
                    katit

                    Originally posted by Hemi
                    ...molemmat katalysaattorit pimeänä?
                    Tuota...jos saa kysyä niin miten ja kuka on varmistanut katalysaattoriviaksi?

                    Tossa m60 koneisessa on tyypillistä että ne puhaltaa kyllä molemmat katit paskaksi.
                    Omakohtaista kokemusta on kolmesta 540i:stä joissa kaikissa katit täysin tyhjät... siks en ihan heti lähtis kyseiseen koneeseen käytettyjä katteja ostelemaan.
                    Aprilia RSV4

                    Comment

                    • kvhl
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2004
                      • 37
                      • helsinki

                      #11
                      530 I-93 Katit

                      Originally posted by jannmann
                      Tossa m60 koneisessa on tyypillistä että ne puhaltaa kyllä molemmat katit paskaksi.
                      Omakohtaista kokemusta on kolmesta 540i:stä joissa kaikissa katit täysin tyhjät... siks en ihan heti lähtis kyseiseen koneeseen käytettyjä katteja ostelemaan.
                      Joo näin varmaan on viisainta olen kysellyt nitä tarvike katteja ja onhan niitä kaupan.pitää ensin varmistaa tuo putki koko mikä on alla.

                      Comment

                      • Hemi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2004
                        • 18880
                        • Pirkanmaa

                        #12
                        Niin no...jos elementit on katin sisällä eivätkä ole kuorista irti (helise), niin eiköhän tuon takuupurkuosan uskalla takuupurkamosta ostaa. Sieltä kun äijät tuskin tyhjiä koteloita lähettelee mihinkään ja orggikset kuitenkin menee putkien väliin vain pulttaamalla. Mutta, saahan sitä toki harrastaakkin.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎