Announcement

Collapse
No announcement yet.

316-->324td?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Guest's Avatar

    316-->324td?

    Jos aiheesta on jo topiccia niin laittakaa linkkiä, ite en löytäny.

    Elikkäs, mitä muuta ku tankki,PA-linjat,moottori ja perä pitää vaihtaa että saa e30:en dieselöityä? Jarrut joutuu kai levyttämään taaksekkin? Eteen jäähdytetyt levyt?

    Jos joku aikoo kirjoittaa: Osta orggis 324td niin en osta, oon köyhä.

    Olisin kiitolline jos joku superguru helpottais tuskaa ja kertois onko toi edes realistista, ilman, että tulee 50000€ laskua..
  • Velho
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2003
    • 267
    • Tampere

    #2
    Jos meinaa tehdä aivan täysin vastaamaan 324td mallia niin vaihtolista on seuraava

    Moottori apulaitteineen eli motti, startti, laturi, syyläri, öljynlauhdutin, polttoainelaitteet, moottorin johtosarjat, moottorin ohjausboksit
    Vaihteisto
    Perä
    Kardaani
    Ohjaustehostin
    Taakse kynkät/Levyt
    Takavakaaja
    Etuvakaaja
    Eteen isot tolpat dieselin jousilla ja jäähdytetyillä levyillä
    Mittaristo
    Etuhelmapelti

    Tuollainen lista tuli äkkiseltään mieleen, pienellä ETK: tutkimisella selviää vielä mitä muuta pikku hilua pitää vaihtaa.

    Listasta on helppo laskea, että prosentteja tulee melko paljon eli hiukan pienemmillä prosenteilla selviäis kun dieselöis esim 320i tai 325i

    Mutta kyllä noita dieselöityjä on tullut nähtyä todella monenlaisia "räpellyksiä" esim. kerran koe ajoin sellaista, että se oli tehty 316 mallista ja siihen oli vaihdettu vain kone, laatikko ja perä ei jarruja taakse eikä eteen eikä ohjaustehostinta eikä myöskään vakaajia ja kyllä oli hirveä ajaa oli muuten raskas käännellä ilman tehostinta !

    Helpommalla selviät, kun ostat joltain tuollaisen jonkinlaisen tekeleen, minäkin voisin ehkä myydä tuon E30 324tdi rakenelman !
    Kun rakennat rakenna keralla kunnolla
    Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit

    Comment

    • Guest's Avatar

      #3
      Originally posted by Velho
      Jos meinaa tehdä aivan täysin vastaamaan 324td mallia niin vaihtolista on seuraava

      Moottori apulaitteineen eli motti, startti, laturi, syyläri, öljynlauhdutin, polttoainelaitteet, moottorin johtosarjat, moottorin ohjausboksit
      Vaihteisto
      Perä
      Kardaani
      Ohjaustehostin
      Taakse kynkät/Levyt
      Takavakaaja
      Etuvakaaja
      Eteen isot tolpat dieselin jousilla ja jäähdytetyillä levyillä
      Mittaristo
      Etuhelmapelti

      Tuollainen lista tuli äkkiseltään mieleen, pienellä ETK: tutkimisella selviää vielä mitä muuta pikku hilua pitää vaihtaa.

      Listasta on helppo laskea, että prosentteja tulee melko paljon eli hiukan pienemmillä prosenteilla selviäis kun dieselöis esim 320i tai 325i

      Mutta kyllä noita dieselöityjä on tullut nähtyä todella monenlaisia "räpellyksiä" esim. kerran koe ajoin sellaista, että se oli tehty 316 mallista ja siihen oli vaihdettu vain kone, laatikko ja perä ei jarruja taakse eikä eteen eikä ohjaustehostinta eikä myöskään vakaajia ja kyllä oli hirveä ajaa oli muuten raskas käännellä ilman tehostinta !

      Helpommalla selviät, kun ostat joltain tuollaisen jonkinlaisen tekeleen, minäkin voisin ehkä myydä tuon E30 324tdi rakenelman !
      Mutta et varmaan ottais tota mun autoa vaihdossa
      Jos omaan käyttöön tekis niin paskat mä mistään tehostajista, kunha liikkuis halvalla Ei vaan, onha se totta et töitä on aika lailla.. Mut laita pm tosta sun autosta niin katotaan

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎