eli lohkossa virranjakajan alla on numerot: (20 6e b) ja sen alapuolella on (22453644). ylempänä lohkossa on (bmw 1278849,9) ja sen jälkeen(17 m 84). kannessa on (1264200). eli onko tuo ihan perus 2 litranen pata vai mikä koska auton alkuperäinen se ei ole.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
moottorintunnistus apua kiitos!
Collapse
X
-
2 litran 6-sylinterinen bensakone.. 84 vois tarkoittaa porausta, eikös se ole 84mm 2 litrasessa?Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
-
-
Originally posted by bmw_ruleskäsittääkseni 2 litrasessa on 80mm?!Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
Originally posted by energyTuo kyseinen yhdistelmä kertoo paperien mukaan seuraavaa:
520i - 20 6E B - M20 - LE-Jetronic, 9.82 alkaen, 92kW
Eli ainakin lohko on M20B20, ruisku ja muut on voitu vaihtaa..Nyk: GSX1300R -00
Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
---------------------------------------------
-Official member of BTCF-Sauna Team-
---------------------------------------------
Comment
-
-
Originally posted by energyTuo kyseinen yhdistelmä kertoo paperien mukaan seuraavaa:
520i - 20 6E B - M20 - LE-Jetronic, 9.82 alkaen, 92kW
Mutta tässätapauksessa onkin kyseessä varsinainen sekasikömoottori,
koska kannessa numerot 1264200.
Tämä kansi ei ole ollut tehtaalta lähtien tuossa moottorissa.
Moottorissa kuuluisi olla 1277731-merkinnällä oleva kansi.
1264200-kansi on 2,0-kaasari/K-jet kansi, tai 2,3-K-jet-kansi.
Noissa kaikissa on käytetty 1264200-kantta..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by unitronKannen numeroitten (1264200) mukaan ainakin googlella toi olis jotain E21-323i
Tossahan mä jo aiemmin kirjoitin missä tuota kantta on käytetty.
Kookle näköjään arpoi sentään yhden oikein..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3Kookle ja kookle...
Tossahan mä jo aiemmin kirjoitin missä tuota kantta on käytetty.
Kookle näköjään arpoi sentään yhden oikein.-Turku Connection-
E39 525ia
Ex: E39 523i
Ex: E34 530i M-Sport
Ex: E34 525i Touring
Ex: E60 530i
Ex: E39 523i
Ex: E30 316
Ex: E28 520i
Comment
-
-
Originally posted by bmw_ruleslohkon poraus on karvan alle 83mm. tarkkaa lukemaa en saanut tönärillä. iskunpituudesta ei vielä tietoa. koko paketti on joo ihme sekasikiö mutta auto lähtee ihan kipeesti ja vääntää jo alhaaltakin ihan mukavasti. koneremppa menossa ja olis vaan mukava tietää mihin hakea osia.
M-Sportin tekemä 1500:n volkkarin männillä ja 323i:n KUNINGASkampiakselilla.
Tuo 83mm:n poraus ainakin viittais vahvasti siihen.
Tai ainakin samat osat, mitä M-Sport käyttää.Last edited by T3; 14-12-2005, 21:00..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment