Announcement

Collapse
No announcement yet.

M5

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leba
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 2101
    • Espoo

Originally posted by Kiree äMMä
    Siis pitääkö ´90 M5:ssa olla airbag, että sen saa Suomessa kilpiin?
    Ei tarvitse olla, jos pystyt "todistamaan" ettei siinä ikinä sellaista ole ollutkaan. Eli mun mielestä toi airbägi on lisävarusteena ollut.
    Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

Comment

• Kiree äMMä
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2005
      • 309
      • Jyväskylä

Mulla on saksan tuonti ja ei mitään hajua onko ollu bägi alunperin vai ei...
      Ostohetkellä ei ainakaan ollut...

Comment

• Leba
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 2101
        • Espoo

Originally posted by Kiree äMMä
        Mulla on saksan tuonti ja ei mitään hajua onko ollu bägi alunperin vai ei...
        Ostohetkellä ei ainakaan ollut...
        Nonni, eli ei mitään ongelmia saada kilpiin, usko pois ja käy katsastamassa se
        Lolvo - Exiä: 330xd M-Sport II, e39 M5 '00, e34 M5 3.6, E39 528i, E34 M5 3.8, E36 328i

Comment

• eeki
          BTCF Member
          • Jul 2003
          • 1966
          • HKI

Sinänsä jos tuossa on bägi ihan ehjä, pystyt vaihtamaan sen vaikkapa muuten hyväkuntoiseen rattiin jossa bägi on räjähtänyt tms. Jos siinä on perus-nelipuolainen ruori, niitä vielä löytyykin luultavasti ihan sopuhintaan. Airbag on kuitenkin sellainen varuste mitä en ihan heti menisi itse poistamaan.
          Ducati 998 -02 //

Comment

• e24
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2005
            • 628

Töissä yks heppu kysyi katsastusmieheltä, että saako sen autosta ottaa bägin pois, ja vastauksena oli että saa otta, jos pystyy todistamaan että ko autoja on tehty myös ilman bägejä.

Bägeihin liittyvät romppeet täytyy poistaa, huomautuksena tuli, että jos bägisysteemiin liittyy myös rattiputken imaisu, mutta bägittömässä ei ole vastaavaa ominaisuutta, niin myös se pitää muuttaa vastaamaan bägitöntä.

Tämä keskustelu oli käyty n. kuukausi takaperin. Olin itsekin kuulemassa.
            käyttis Honda CR-v
            .... MR2
            ----------------------------
            ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)

Comment

• Kiree äMMä
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2005
              • 309
              • Jyväskylä

No ei kait sitten auta muuta kuin alkaa kyselemään että onko suomeen tuotu bägittömiä M5:ia vuonna 1990.Varmaan maahantuojasta vois aloittaa...

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎