Syylarin flekti ei pyöri ja lämmöt on tapissa. Onko flekti sähköinen vai mekaanen? Muita oireita on akun tyhjentyminen, liittyykö nämä toisiinsa?
Eli onko vioilla syy yhteyttä?
itellä kans veti eilen punarajalle... johtuiskohan siitä kun on tullu ajettua suht tyhjällä syylärillä ja kuitenkin lisänny sitte nestettä kun ei lämppäri oo enää oikeen puhaltanu lämmintä... nyt sitte syyläri täynnä... letti pyörii kyllä.. lämmintä ei enää puhalla sisälle vaikka kuinka ajelis.. ainoa, että lämmöt vaan nousee tappiin asti.. missä vika? johtuuko siitä, että pitäis ilmata, että lämmintä rupeais puhaltamaan taas? ja lämmöt laskis?
Ex. Nissan Skyline R33
Ex. E34 535i
Ex. Toyota MR2
Ex. Opel Omega 2.0i
Ex. Pontiac Trans Am 5.0 TPI
Syylari on täynnä ja vesi tuntuu kiertävän. Lämppäristä tulee todella kuumaa ilmaa vaadittaessa. Autossa on siis kaksi flektia. 1. on hihnakäyttöinen ja toinen on siis ilmeisesti sähköinen ja ei pyöti. Eikö lämmöt muka pysy kurissa yhdellä flektilla näin talvella?
Syylari on täynnä ja vesi tuntuu kiertävän. Lämppäristä tulee todella kuumaa ilmaa vaadittaessa. Autossa on siis kaksi flektia. 1. on hihnakäyttöinen ja toinen on siis ilmeisesti sähköinen ja ei pyöti. Eikö lämmöt muka pysy kurissa yhdellä flektilla näin talvella?
Edestäpäin katottuna eka flekti on ilmastoinnille tarkotettu, sen kuuluu pyöriä vasta kun olet laittanut ilmastoinnin päälle, silloinkin vasta tarpeentullen, tosin noissa on ollut paljon vikoja(!)
Comment