tähän asiaan liittyen ilmeisesti olen tyhmä mutta asialle ei nyt mahda mitään muuta kuin kysyä neuvoa, sisustan oon purkanu autosta kokonaan pois MUTTA ongelma on tällä hetkellä, ne palkit joissa turvavyöt on. Siinä yläreunassa on se suojamuovi -->pois, mutteri auki , sitten siinä on se nappula josta säädetään vyön korkeus, se nappi estää verhouksen lähtemisen pois, toiselta puolen vahigossa rikoin sen napin ja sen avulla verhous irti, sitten sain myös kattoverhouksen ulos, mutta toiselta puolen en halua rikkoa sitä prkl ja 2 päivänä sitä käännelly ja väännelly eikä se siitä mihinkään suuntaan ole lähteny miten irtoaa se verhous?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Turvavyön ylös/alas säätimen irroitus.
Collapse
X
-
joo eli kaikki pilarimuovit irti takaa ne valot, kauhukahvat, aurinkolipat, turvavyöt!
jos kattoluukku pitää saada irti ni irrotat sen kattoluukun moottorin ja luukku itessään on edestä ja reunoilta noin 10 torxilla kiinni, sit vaan ne vedenpostoputket joka kulmasta irti ja jos meinaat luukun autosta pihalle ni kannattaa ottaa etujakkarat irti et ei tuu ahdasta se on nimittäin isohko laitos! siinä suunninpiirtein ohjeistus! korjatkaa joku muu!Last edited by herni; 23-12-2005, 10:31.e91 330d m-sport
ex: e39 530da m-sport
ex: e39 535i m-sport
ex: e28 518i
ex: e36 320
-
-
Originally posted by easy_actähän asiaan liittyen ilmeisesti olen tyhmä mutta asialle ei nyt mahda mitään muuta kuin kysyä neuvoa, sisustan oon purkanu autosta kokonaan pois MUTTA ongelma on tällä hetkellä, ne palkit joissa turvavyöt on. Siinä yläreunassa on se suojamuovi -->pois, mutteri auki , sitten siinä on se nappula josta säädetään vyön korkeus, se nappi estää verhouksen lähtemisen pois, toiselta puolen vahigossa rikoin sen napin ja sen avulla verhous irti, sitten sain myös kattoverhouksen ulos, mutta toiselta puolen en halua rikkoa sitä prkl ja 2 päivänä sitä käännelly ja väännelly eikä se siitä mihinkään suuntaan ole lähteny miten irtoaa se verhous?
Comment
-
Comment