Announcement

Collapse
No announcement yet.

lastutus hommia...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 325i
    Bimmer Rookie
    • Sep 2005
    • 39
    • Oulu

    lastutus hommia...

    tuleekohan tää threadi nyt oikeaan paikkaan

    mut joo olen tässä ajatellu lastu hommaa ja nyt tarttis vähän helppiä että mitä kaikkea tulisi ottaa huomioon että saa hinta/laatu suhteen sopivaksi? miten se moottori sitten kestää?
    olen ainakin ajatellut tota digituningin lastu hommaa, heillä kun olisi oulussakin toimipaikka

    niin ja autohan on e36 coupe 325i
    ´08 530d
    Ex:
    ´76 Chrysler New Yorker 400cid "Diamond Black"
    ´01 330iA
    ´89 Chevy Van Starcraft
    ´95 740iA "Oxford Green"
    ´93 325i
    ´88 Volvo 740GL
    ´82 Volvo 244GL
  • -kiki-
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 1160
    • Hämeenkyrö

    #2
    kyllähän moottori semmoisen kestää eihän siinä montaa hevosvoimaa tule, pari hassua.
    F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

    Comment

    • L.H
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2003
      • 2479
      • Lohja

      #3
      Originally posted by 325i
      mitä kaikkea tulisi ottaa huomioon että saa hinta/laatu suhteen sopivaksi?
      Jos vakio konetta olet lastuttamassa, niin ainoa ratkaisu tuohon kysymykseen taitaa olla että unohtaa koko lastun ostamisen.
      “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

      Comment

      • antti79
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 2499
        • Littoinen

        #4
        Originally posted by 325i
        tuleekohan tää threadi nyt oikeaan paikkaan

        mut joo olen tässä ajatellu lastu hommaa ja nyt tarttis vähän helppiä että mitä kaikkea tulisi ottaa huomioon että saa hinta/laatu suhteen sopivaksi? miten se moottori sitten kestää?
        olen ainakin ajatellut tota digituningin lastu hommaa, heillä kun olisi oulussakin toimipaikka
        niin ja autohan on e36 coupe 325i
        Joo, parempi unohtaa koko juttu, ei siinä etteikö kone kestäisi mutta toi kyselemäsi hinta/laatu suhde ei tule minkään lastun kohdalla toteutumaan. Eli sijoita rahasi johonkin parempaan. Nimimerkillä: itse tuota lastuviritystä kokeillut ja mitään muuta hyötyä ei ollut muuta kuin kierroksenrajoittimen nousu eikä sitäkään voida hyödyksi sanoa...
        sigpic
        Originally Posted by jari kihlman
        "BMW:n E39 on laadukkaimpia BMW:n malleja, joita tehtaalta on koskaan ulos rullannut", se pitää kyllä paikkaansa.

        Comment

        • Luntti
          2Wheel Driver
          • Jul 2003
          • 5021
          • Yka

          #5
          Vakiolastu vs teholastu.
          Video:
          http://s62.yousendit.com/d.aspx?id=3ES5M044KX9Y7320ET2LO9F3SI

          Comment

          • himonussija
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2005
            • 392
            • Finland

            #6
            Ei vaparikoneisiin kannata lastua hankkia jos meinaa saada rahalle vastinetta. Eri asia onkin jos pellin alta löytyy ahdin, silloin sitä tehoa saa lastulla niin että sen huomaa.

            Comment

            • E38
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2005
              • 269
              • HKI,TKU

              #7
              Originally posted by 325i
              tuleekohan tää threadi nyt oikeaan paikkaan

              mut joo olen tässä ajatellu lastu hommaa ja nyt tarttis vähän helppiä että mitä kaikkea tulisi ottaa huomioon että saa hinta/laatu suhteen sopivaksi? miten se moottori sitten kestää?
              olen ainakin ajatellut tota digituningin lastu hommaa, heillä kun olisi oulussakin toimipaikka

              niin ja autohan on e36 coupe 325i
              Laahasimme emännälle Tukholmasta 328i Coupen joka oli valmiiksi lastutettu. Lue lisää tästä:

              Autotalli:
              -07 Lexus GS300
              -96 Mercedes-Benz SL320
              -79 Wartburg 353W Tourist
              -66 Cadillac Coupe De Ville


              Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci

              Comment

              • Pluto
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2002
                • 1860
                • Raisio

                #8
                Originally posted by luntti
                ..sarjassa euroopan tarkimmat mittaukset.
                BMW F32 435d

                Comment

                • Luntti
                  2Wheel Driver
                  • Jul 2003
                  • 5021
                  • Yka

                  #9
                  Originally posted by Pluto
                  ..sarjassa euroopan tarkimmat mittaukset.
                  Onko parempia ideoita miten testi tehtäis?
                  Tuossa on tyhjäkäynniltä painettu kolmosvaihteella kaasupohjaan ja videoleikkaus ohjelmalla pysäytetty kuva aina jokaisen tuhannen kierroksen kohdalla. Kokeilkaa vaikka jollakin playerilla pyörittää ja klikkailla pausea. Joka on kyllä pikkusen eri asia ja hieman epätarkempi.
                  Eipä ole muitakaan todisteita koskaan tullut esille. Eli tuossa on nyt kuitenkin edes joku.

                  Comment

                  • Bmw Master
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 13155
                    • Kokomo

                    #10
                    Mielestäni säädettävä lastu ja dynometrissä säätö on paras. Optimoidaan teho ja vääntö ja kulutuskin laskee. Taitaa tuota motronickia mahdollista säätää ilman lastun vaihtoakin?

                    Comment

                    • Kyytsis
                      Bimmer Enthusiast
                      • Mar 2003
                      • 3472
                      • Helsinki

                      #11
                      Originally posted by Bmw Master
                      Mielestäni säädettävä lastu ja dynometrissä säätö on paras. Optimoidaan teho ja vääntö ja kulutuskin laskee. Taitaa tuota motronickia mahdollista säätää ilman lastun vaihtoakin?
                      Ei taida onnistua. Ellei sitten vaihda sinne sellaista lastua jota voi jotenkin päivittää lennossa.

                      Comment

                      • Bmw Master
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 13155
                        • Kokomo

                        #12
                        Luetun tiedon mukaan Motronic on mahdollista remap uudelleen, suosittelevat etenkin 88-90 e30 ja e34 jotka ovat kat ready mutta kattia ei kuitenkaan ole.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎