Announcement

Collapse
No announcement yet.

**Mothers waxing system** BEFORE-AFTER kuvat lisätty

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Northstar
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 745
    • Järvenpää

Originally posted by Hanza
    Miks ammattilaiset käyttää sitten prestan tuotteita?
    Kuten tuossa jo joku muukin totesi, niin riippuu tosiaan mitkä ammattilaiset...? Toiset käyttää AutoGlymiä, jotkut Lahegaa ja kait sitten jotkut tuota Prestaakin... eli ei se mitenkään niin ole, että kaikki käyttäisi vain jotain prestaa.
    Itse en tiedä mikä noista oikeasti on parasta, itse käytän AutoGlymiä (en ole ammattilainen) ja olen ollut tyytyväinen jälkeen ja kestoikään. Muutamat kaverit käytättäneet Lahega käsittelyssä ja aika nopeasti se on loppujen lopuksi "haalistunut" se kiilto. Jotkut käyttäneet AutoGlym käsittelyssä (halvempi) ja aika sama lopputulos... tosin "takuuta" annetaan vain 2 vuotta kun Lahegassa 6 vuotta... Hoh hoijaa, jo yhden vuoden jälkeen se kiilto ei ole enää mikään kiilto kummallakaan. Mutta toisiin uppoaa mainospuheet kuin kuuma veitsi voihin (tarkoitan nyt kaveripiiriä). Voihan olla, että ne tarkoittavatkin suojavaikutusta? Tiedä häntä.

Hyvin ainakin näytti tuolla Mother's Fuckherillakin kiiltävän kuvien mukaan, varmaan ihan kelvollista tuotetta sekin. Että ei sillä.
    sääliä saa lahjaksi, kateus pitää ansaita

Comment

• jwiren
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2004
      • 205
      • Tampere

``````
      Last edited by jwiren; 30-06-2007, 01:55.

Comment

• loyal
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2003
        • 1480
        • Vantaa

Voin ammattilaisena sanoa, että tunkekaa ne auto glymit todella syvälle p********n.
        Presta on hyvä mutta ei niin hyvä kun autosmart. Kyse ei ole kiillosta, vaan siitä kuinka kauan siihen tuhraantuu aikaa ja kuinka kestävä on pinta. Kiillon saat melkein aineella kun aineella, vaikka paperi pyyhkeellä kun tarpeeksi hankaat. Eri asia on kuitenkin kuinka kauan kiilto pysyy ja kuinka työlästä se oli tehdä. :juo

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎