Olis tarkoitus turbottaa tollanen m10b18 kaasarikone.onko kukaan koskaan turbottanu tollast vakio pataa ilman minkään laisia kaasarin vaihtoja? Toinen vaihtoehto on toki et laitan ruutan tohon koneeseen. Onko helppo tehdä ja löytyykö joltain tarvittavia osia siihen? vaaka imutkin kiinnostaa yhtenä vaihtoehtona. Mut ihan ekaksi sellainen vaihtoehto ettei tarttis tota polttoainepuolta työstää juurikaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
316tic
Collapse
X
-
No jos vakio kaasari ei siedä minkäänlaisia ahtoja ja sen tiivistäminen tuntuu mahdottomalta niin ainahan voit asentaa kaasuttimen ahtimen imupuolelle kuten jenkit on tehnyt joissain tehdas turboissaan ja näin tekivät myös tuulilasin turbo lehdessä ladaa ahtaessaa. Paras/helpoin olis ehkä hommata weberin dat paineistettu 2kurkkunen jota on käytetty mm. fordin stockmann turboissa.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
Comment
-
Comment