Kyseisestä laatikostahan on ollut monesti juttua, ns "kuula" vian takia. Vaihdoin
omaan laatikkoon ns. VBK kitin http://www.zf-group.com/pdf/5HP30.pdf. Sivut
40-41. Joka korjaa vian/aiheuttajan. Sarjan hinta on 233 egeä, johon kuuluu
jousia, o-renkaita, suodatin, tiivisteet, yms. www.kamu2.net/joo/osat.jpg. Eli ei muuta kuin venttiili koneisto pois ja osat vaihtoon... On yllättävän helppo homma. Siis on firma joka myy osia yleensä..
Olen ymmärtänyt että monikaan ei tiedä mistä noita saa, kaveri lupasi hommata
kittejä niin paljon kuin vaan on kiinostuneita...
Oireethan olivat: N:llä liukuu taaksepäin, "ahdistaa" eteenpäin kylmänä, R- ei
toimi ollenkaan, (muuta kuin D:n kautta). Itsellä oli toinen kuula ihan väärässä
paikassa (pienentynyt n. 3mm kokoiseksi), plaa, plaa. Nyt toimii täydellisesti.
Ja öljyistä pari sanaa (aiheuttanut kovasti keskustelua). BMW suosittaa
Shell 2634 (olikohan näin) öljyä, koska on ns. lifetime rasva (kestää
seuraavat 200tkm), joopa joo itsekin ajattelin näin ja marssin paikalliseen
merkkihuoltoon ja sanoin päivää, ottaisin 10 L kyseistä rasvaa. Tarvii kuulemma tilata RUOTSISTA, no paloi hiat (yllätys), kiitin kohteliaasti ja
sanoin kysyväni paikalliselta laatikko Gurulta (Pekka Nätkin) että, miten on
Totesimme että Kendalin Dexron III on aivan hyvä jos viitsii joskus vaihtaa..
No joka tapauksessa Kendaalit meni lootaan ja hyvin pelaa.....
omaan laatikkoon ns. VBK kitin http://www.zf-group.com/pdf/5HP30.pdf. Sivut
40-41. Joka korjaa vian/aiheuttajan. Sarjan hinta on 233 egeä, johon kuuluu
jousia, o-renkaita, suodatin, tiivisteet, yms. www.kamu2.net/joo/osat.jpg. Eli ei muuta kuin venttiili koneisto pois ja osat vaihtoon... On yllättävän helppo homma. Siis on firma joka myy osia yleensä..
Olen ymmärtänyt että monikaan ei tiedä mistä noita saa, kaveri lupasi hommata
kittejä niin paljon kuin vaan on kiinostuneita...
Oireethan olivat: N:llä liukuu taaksepäin, "ahdistaa" eteenpäin kylmänä, R- ei
toimi ollenkaan, (muuta kuin D:n kautta). Itsellä oli toinen kuula ihan väärässä
paikassa (pienentynyt n. 3mm kokoiseksi), plaa, plaa. Nyt toimii täydellisesti.
Ja öljyistä pari sanaa (aiheuttanut kovasti keskustelua). BMW suosittaa
Shell 2634 (olikohan näin) öljyä, koska on ns. lifetime rasva (kestää
seuraavat 200tkm), joopa joo itsekin ajattelin näin ja marssin paikalliseen
merkkihuoltoon ja sanoin päivää, ottaisin 10 L kyseistä rasvaa. Tarvii kuulemma tilata RUOTSISTA, no paloi hiat (yllätys), kiitin kohteliaasti ja
sanoin kysyväni paikalliselta laatikko Gurulta (Pekka Nätkin) että, miten on
Totesimme että Kendalin Dexron III on aivan hyvä jos viitsii joskus vaihtaa..
No joka tapauksessa Kendaalit meni lootaan ja hyvin pelaa.....
Comment