318 kone nalkkas kiinni ja sain hommattua 520 e12 koneen siihen. noh. koneen meni pellin alle mutta se jäi kantamaan öljypohjasta hammastankonpäälle ja koneen korvakkeet ei todellakaan sopineet kohalleen!!! eli pitääks mun hankkii siihen toisenlaiset korvakkeet esim 320 koneesta vai mitä? onks kellään mitään tietoa tälläsestä? vai pystyykö sen hammastankon kääntämään niinkun sen etupalkin toiselle puolelle kuten esim opelissa...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
318----> 320 :(
Collapse
X
-
niin ja toi oljypohja juttu, tarviiks mun hommata öljypohja 300sarjalaisesta kuutoskoneesta tai luulisin et tarvii? koska tossa 520 kuutos koneessa öljy pohja on niinkun auton pituus sunnassa (sen takia se ottaa hammas tankoon kiinni) ja sitten taas ton 1.8litrasen 4koneen öljypoja on poikittais suunnassa, eli mun Ei tarvii mitään muuta kun öljypohja ja korvat hommata??
Comment
-
-
Originally posted by avrOletko aivan varma tuon pumpun suhteen!? Tietääkseni ton pitäis sopia!? Voin olla väärässäkin.Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja
Comment
-
Comment