Periaatepäätös on tehty, että vanhalla autolla ajetaan niin kauan kun se kulkee ja sitten kun hajoaa, mennään kotiin autokaupan kautta. Olen katellut vähän sillä silmällä 320D:tä... mutta entäs 318D, mistä muodostuu toi 40hv:n ero? Onko tekniikka/voimansiirto sama vai onko suuria eroja? Onko kumpikaan malli soveltuva viritettäväksi? Vai meneekö hinta jo 330D:n tienoille?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
uutta 3-dieseliä hankkimassa
Collapse
X
-
Originally posted by nun6Tuliko liian paha?
No entäs onko missään hyvää sivustoa, jossa kerrotaan tarkemmin teknisistä ominaisuuksista. Noi myyntipuheet maahantuojan sivuilla ei ihan riitä...
Comment
-
-
Kumpikin malli soveltuvat viritettäväksi, eikä lastuvirituksissä hintakaan päätä huimaa. Alpinan D3 ei sekään ole hinnaltaan älyttömän kallis. Laatikko on molemmissa sama ja 318d:ssä on hieman pidempi perävälitys. Teknisesti isoin ero noissa on turbo, joka taitaa olla säätymätön tuossa 318:ssa.
Comment
-
-
sitten toi 318d näyttäisi paremmalta vaihtoehdolta. Kaikenmaailman veroissa ym. säästäisi aika paljon. Alussa jos lastuttaisi ja takuun jälkeen heittäisi isompaa ahdinta. Käyköhän siihen heittämällä kiinni jotain järkevää vai joutuuko rakentamaan puoli konetta uudestaan? Ruutia saisi olla niin paljon kun lååta ja perä kestää, kytkin vaihdettaneen suosiolla...
Comment
-
-
Jos teho on niin tärkeä asia, eikö kannattaisi ostaa hieman käytetty 330d? Onhan se ihan eri asia ajaa 3-litraisella kutoskoneella mistä saa jo pelkällä uudelleenohjelmoinnilla +250hv kuin pienellä nelosella missä on samaan tehoon kauhea työ, vaiva ja rahanmeno edessä. Eikä ole vaikea arvata kumpi kestää saman tehon paremmin.
Vai onko se tärkein pointti se että auton pitää olla ihan uusi?BMW F15 X5 M50d -14
Comment
-
-
Originally posted by nun6Oikein arvattu, auton pitää olla uusi.
Ei kai kestävyys ole ongelma, jos koneet on samanlaisia ja matalatehoisempi viritetään samoille tehoille mitä toinen on tehtaalta tullessa. Sitähän tässä yritetään selvittää, onko ne samanlaisiaG30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
Comment