Announcement

Collapse
No announcement yet.

moottorin vaihto?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JoPe87
    Bimmer Fanatic
    • May 2005
    • 246
    • Vieremä

moottorin vaihto?

joo eli mulla on -87 316 jossa on 1.6 kaasari kone paikallaan niin onko minkalainen homma jos siihen rupeis laittamaan 1.8i koneen?? kun itse koneen laittohan ei luulis olevan kummanen homma mut entäs sitte kaikki noi johdot,ruisku boxi yms.?? kertokaa kaikki mitä tiedätte asiasta
  • Meta
    Bimmer Fanatic
    • May 2004
    • 528
    • Salo

Originally posted by JoPe87
    joo eli mulla on -87 316 jossa on 1.6 kaasari kone paikallaan niin onko minkalainen homma jos siihen rupeis laittamaan 1.8i koneen?? kun itse koneen laittohan ei luulis olevan kummanen homma mut entäs sitte kaikki noi johdot,ruisku boxi yms.?? kertokaa kaikki mitä tiedätte asiasta

ups, taisi mennä vähä väärälle alueelle...
    mutta asiaan palaten, kannattaa kokeilla tuota "search" -toimintoa sillä voi löytää jotain infoa noista tekniikka swapeista. Itse en uskalla asiassa neuvoa.
    Ajossa: Lada 1200L -89, Solifer 3speed ,
    Ex:e36 325iA coupe, e30 325i 2d, e36 Taxi M3 3.2 -97, e36 318is coupe -93, e34 530i -93, e36 328ia touring m-tech -96 , e46 330d m-sport touring -04, e36 328i m-tech cabrio-96, e93 M3 Cabrio -08

-Salo Connection-

Comment

• HellFire
      Bimmer Fanatic
      • Apr 2003
      • 280
      • Turku

Ja -87 316 pitäisi kyllä vakiona olla 1.8 kaasarikone eli riittää kun vaihdat imusarjan ym. ruiskun kamat.
      I wanted a faster horse.

Comment

• JoPe87
        Bimmer Fanatic
        • May 2005
        • 246
        • Vieremä

Originally posted by HellFire
        Ja -87 316 pitäisi kyllä vakiona olla 1.8 kaasarikone eli riittää kun vaihdat imusarjan ym. ruiskun kamat.
        nii on mut tohon on vaihdettu jälkeenpäin 1.6 kaasari kone.

Comment

• anttiva
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2003
          • 819
          • .

onhan siinä oma hommansa.. koneen johtosarja menee vaihtoon, myös boxi, bensan paluun juodut tekeen, sähköisen bensapumpun.. noi nyt ekana mieleen tuli.. haulla löytyy varmasti enemmän tietoa

Comment

• Rudenorth
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2005
            • 2415
            • Iisalmi

Ruiskumallin kansi menee myös vaihtoon, virtaus aivan eri luokkaa. Mut jos nyt siis ollaan vaihtamassa valmista ruiskukonetta niin: bensapumppu ja sille virrat, ruiskun boxi paitsi jos K-jet niin eipä hirveenä tarvitse, koneen johtosarja, bensan paluuletku. Nuo siis ainakin.
            MB W204 C320 CDI
            Kawasaki Ninja ZX-7R

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎