Originally posted by jannmann
saa poistaa
Collapse
X
-
e30 325i todennäköisesti kun on toi akunkenkä tossa kaapelin päässä ja akku todennäköisesti taka luukussa. Voi toki olla jälki asnteinenkin toi akku kaapelin kiinnitys tossa hanttarin puolella rintapellissä. Mutta alkuperäiseltä näyttää. E30 cabrio se ei ole koska kaikissa cabrioissa on konehuoneessa akku. Mutta kaikissa alkuperäisissä 325i e30 autoissa akku takaluukussa.BaijerilainenMutteriWiritys
Comment
-
-
Originally posted by 316tice30 325i todennäköisesti kun on toi akunkenkä tossa kaapelin päässä ja akku todennäköisesti taka luukussa. Voi toki olla jälki asnteinenkin toi akku kaapelin kiinnitys tossa hanttarin puolella rintapellissä. Mutta alkuperäiseltä näyttää. E30 cabrio se ei ole koska kaikissa cabrioissa on konehuoneessa akku. Mutta kaikissa alkuperäisissä 325i e30 autoissa akku takaluukussa.
Originally posted by jannmannMallin tunnistaa ainakin sisälokasuojista, liimatuulilasista, paisuntasäiliön kannakkeesta ja oven pokkauksesta.
Eli kyseessä e30 M3.E24 635csi
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82Jaa. Oisko tähän jotain perusteita?
Toi signaturessa oleva 325i -84 pistää vähän ihmetyttää ku olen tähän asti elänyt siinä uskossa, että 325i tuli vasta 3/85...
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by SledgeHammer82Jaa. Oisko tähän jotain perusteita?
Toi signaturessa oleva 325i -84 pistää vähän ihmetyttää ku olen tähän asti elänyt siinä uskossa, että 325i tuli vasta 3/85..
toi miu o prosentti pommi 42... kone o -89
Comment
-
-
Originally posted by T3Se on kuule tää tuninkilupi, jossa auton mallimerkintäkin muuttuu heti, kun tekniikka vaihtuu.Joo joo onhan tästä jauhettu, mutta...
Comment
-
-
Originally posted by 316ticE30 cabrio se ei ole koska kaikissa cabrioissa on konehuoneessa akku.Originally posted by L.HVaatii erittäin suurta kykyä huomata muutenkin ettei kyseessä ole avo.
Comment
-
Comment