Originally posted by Kentsu
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kiihtyvyys
Collapse
X
-
e30 320i Touring • e34 525i • e36 325i sedan • e39 523iA • e46 320d sedan • e36 325 coupe • e36 323 coupe • e87 120d • e83 X3 3.0d • Harley Davidson XL1200 Nightster
-
-
e39 523:n tehot kasvaa todellisuudessa vuosittain mallisarjan edetessä, jolloin lähtökohta on tuo vuonna -95 e39:iin speksattu 170hp.
vm. 8/98- jälkeiset 2.5TU koneet antavat todellisuudessa jo tuollaista +185hp tasoa laajemmalla vääntöalueella. Se miksi suoritusarvot eivät välttämättä kasva tehojen/väännön nousun suhteessa johtuu auton reaalipainon noususta.
Joka tapauksessa tuo 2.5l M52/TU moottori kuljettaa e39:n massaa erittäin kiitettävästi 0-100kmh:kin, vaikka tämän auton potentiaali onkin valjastettu lähinnä 80kmh yläpuolisiin nopeuksiin. 80-100kmh arvot onkin jo luokkansa ehdotonta huippua jopa niin, että muilla vaparimerkeillä vaaditaan helposti 3.0l ja ylikin olevia tilavuuksia ja reilusti suurempia "paperitehoja" päästäkseen samoihin suoritusarvoihin.Last edited by Hemi; 13-01-2006, 12:35.
Comment
-
-
Miten sitä nyt voi raiskata puhtaassa kiihdytyksessä?
theelekrep: Mittasitko käyttäen steppiä vai S-asennossa? Pitänee itsekin joskus mitata mielenkiinnon vuoksi...
Steppi automaatti kiihtyy ihan samalla tavalla oli pesässä sitten s tai manuskapuoli. S-asento on suositeltavin, silloin on ainakin 100% ajasta nopein vaihtamisohjelma käytössä.
Comment
-
-
Originally posted by gangstaKovikset käyttää tätä mittauksissa.--> http://www.tempes.com/
Voi sitten syyttää satelliittejä huonoista tuloksista
EDIT:Pitäskö tätä varten jo perustaa tietokanta?- Trying is the first step towards Failure -
Comment
-
-
Dodii nyt ei tartte autoo kiusata, kun voi laskea suoraan tällä--> http://www.web-cars.com/math/qtr_mile.html
Comment
-
Comment