Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vastusviritetettyjen kesto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kanala
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 169
    • Jämsä

    Vastusviritetettyjen kesto?

    Onko ollut ongelmia, noiden vastusviritettyjen diisselivehkeiden kanssa?

  • Happo
    BTCF Member
    • Sep 2004
    • 922
    • Kauhajoki

    #2
    Eipä oo vielä vastus hajottanu mitään..mutta en enää kuitenkaan tohdi käyttää.

    Toki noilla on kansia halkastu, kun on oikein rankasti vastusteltu.
    Last edited by Happo; 17-01-2006, 01:18.
    Ford S-Max 2.0
    Kilpuri VW Golf III VR6
    ex:

    F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20

    Comment

    • jani1632
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2002
      • 2243
      • Etelä-pohjanmaa

      #3
      Itellä ei ainakaan mitään ongelmaa potikka virittelyn kanssa,sen kanssa vaan on oltava järki päässä ja kunnon cooleri keulassa...

      Edit: ajettu n.50tkm ilman mitään kansi tms ongelmia..
      Last edited by jani1632; 18-01-2006, 08:35.
      Tallin täytteet:
      E70 3.0d -09
      E34 540ia -94
      E39 520d -00
      E39 528i M-sport -00
      E60 520i -04
      E30 -86
      E61 520da -09

      Comment

      • Kreuzotter
        Bimmer Rookie
        • Aug 2003
        • 145

        #4
        Mä tein sen portaattoman evovirityksen kun mittarissa oli n. 360 tkm. Nyt kilsoja on yli 405 tkm eikä pienintäkään ongelmaa moottorin kanssa ole ollut. Radalla olen käynyt kaksi kertaa, mutta muuten tulee ajeltua aika rauhallisesti. Normaali tieliikenteessähän ei voi kiihdyttää täysillä kuin 10..12 s kerrallaan, ei se pannu siihen kuole. Vakio TDS:llä en suostu enää ajamaan. Viritys tuo niin mukavaa lisäpotkua alle 2500 kierroksilla.
        Frauen fahren besser...mit dem Bus!

        Comment

        • mukko
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 5965
          • Uleåborg

          #5
          ...........
          Last edited by mukko; 30-10-2007, 19:57.
          -- Official member of BTCF-Sauna Team --

          Save the World, Fuck The Fuel Economy
          Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

          Comment

          • TuomasTee
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2004
            • 529
            • Kotka

            #6
            Siitä ei silti pääse mihinkään ettei vastusviritys ole se kestävä ja oikeaoppinen virityskeino. Toiset uskaltavat siihen lähteä, toiset eivät.
            BMW F15 X5 M50d -14

            Comment

            • kanala
              Bimmer Rookie
              • Mar 2004
              • 169
              • Jämsä

              #7
              Originally posted by LASSI-S
              pidentämällä suuttimien aukioloaikaa, huononnetaan palamista joka taas aiheuttaa järjettömän kuumuuden tuonne palotiloihin.
              Milläs tavalla teholastu on viisaampi kuin pelkkä vastusviritys?

              Lastu lisää pelkkää syöttöä, pidentämällä suuttimien aukioloaikaa. Mitä siis lastu oikeasti tekee?

              Comment

              • L.H
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2003
                • 2481
                • Lohja

                #8
                Lainataas nyt sitten tätä topiccia..

                Tohon 324 turbodiisseliinkin näyttäis saavan muutamasta paikasta lastuja, mutta hinnat on kyllä ihan järkyttäviä verrattuna noihin vastus virityksiin. Siispä kiinnostaisi tietää ajaako tommonen vastus homma saman asian kun joku lastu, kun haussa on vähän lisää tehoa? Toimiiko auto normaalisti tyhjäkäynnillä/osakuormalla jne.? Pitäis olla kiinteä vastus, koska säädettävästä ei kuitenkaan pystyis olla säätämättä lisää..
                “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                Comment

                • Velho
                  Bimmer Fanatic
                  • Oct 2003
                  • 267
                  • Tampere

                  #9
                  Originally posted by L.H
                  Tohon 324 turbodiisseliinkin näyttäis saavan muutamasta paikasta lastuja, mutta hinnat on kyllä ihan järkyttäviä verrattuna noihin vastus virityksiin. Siispä kiinnostaisi tietää ajaako tommonen vastus homma saman asian kun joku lastu, kun haussa on vähän lisää tehoa? Toimiiko auto normaalisti tyhjäkäynnillä/osakuormalla jne.? Pitäis olla kiinteä vastus, koska säädettävästä ei kuitenkaan pystyis olla säätämättä lisää..
                  No vastus ei aja samaa kuin lastu itse olen kokeillut molempia ja sanon, että kyllä lastu on huomattavasti mukavampi kuin mitkään vastus viritykset.
                  Ensiksi koitin potikkaa ja sitten ostin sellaisen halvan VNT:n myymän lastun jolla pitäis tulla ainakin 20hp lisää ja kyllä sillä coolerin kanssa ihan mukavasti tuli lisää ja auto toimii tyhjäkäynnillä ja osakuormalla niin kuin ennenkin eli on huomattavasti parempi kuin mikään vastus viritys.
                  Kun rakennat rakenna keralla kunnolla
                  Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit

                  Comment

                  • Rocker
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2002
                    • 1023
                    • Suburb of SUUR-Oulu

                    #10
                    Ei ainakaan mulla ollut 30tkm aikana potikan kansa touringissa mitään ongelmaa, mutta en kenkinytkään sillä 100km yhtäkyytiä lätkä lattiassa, vaan käytin sitä järjellä (oulun ruuhkissa aika mahdoton vetää lätkä lattiassa pitkiä aikoja ). Nyt pallosalamassa on lastu, kyllä silläkin tulee vetoja reilusti lisää (180hv/330nm spec. mukaan), mutta jos alavoimaa tarvii niin siihen potikka on paljo parempi kuin lastu. Potikalla tulee sinne alarekisteriinkin erilailla sitä löpperöä. Hmmmm... Pitäsköhän laittaa tohon pallisalamaan vielä potikka lastun lisäksi
                    T:Tero
                    2003 BMW 530dAT ///M-Sport individual
                    Ford Escort 1.6-16V STW AC yms -98
                    EX: 524Tda, 324TdicT
                    Valtakunnan pelastustoimen keikat by 112info.fi
                    ...Kun älli loppuu, korvaappa se lihaksilla! Toimii muuten aina...

                    Comment

                    • L.H
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2003
                      • 2481
                      • Lohja

                      #11
                      Originally posted by Velho
                      No vastus ei aja samaa kuin lastu itse olen kokeillut molempia ja sanon, että kyllä lastu on huomattavasti mukavampi kuin mitkään vastus viritykset.
                      Ensiksi koitin potikkaa ja sitten ostin sellaisen halvan VNT:n myymän lastun jolla pitäis tulla ainakin 20hp lisää ja kyllä sillä coolerin kanssa ihan mukavasti tuli lisää ja auto toimii tyhjäkäynnillä ja osakuormalla niin kuin ennenkin eli on huomattavasti parempi kuin mikään vastus viritys.
                      Ja sullakin oli autona 324td? Mun mielestä siellä VNT:n sivuilla ei ainakaan ollut siihen lastua.. Jostain jos sais niin vois samalla testata paljonko sillä tulee lisää, kun nyt joutuu käydä hakemassa penkki lapun muutenkin tosta koneesta, kun katsastusmies hylkäsi coolerin takia.
                      “Good people drink good beer.” - Hunter S. Thompson

                      Comment

                      • Velho
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2003
                        • 267
                        • Tampere

                        #12
                        324td oli kyseessä ja kyllä noita lastuja pitäis VNT:ltä löytyä eli kysele niin varmaan löytyy.
                        Lastuja on myös edullisesti kaupan ebay:ssä esim. http://cgi.ebay.de/Tuningchips-fuer-...QQcmdZViewItem
                        Kun rakennat rakenna keralla kunnolla
                        Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit

                        Comment

                        • Wiking
                          BTCF Member
                          • Dec 2005
                          • 1647
                          • Laihia

                          #13
                          Originally posted by L.H View Post
                          Tohon 324 turbodiisseliinkin näyttäis saavan muutamasta paikasta lastuja, mutta hinnat on kyllä ihan järkyttäviä verrattuna noihin vastus virityksiin. Siispä kiinnostaisi tietää ajaako tommonen vastus homma saman asian kun joku lastu, kun haussa on vähän lisää tehoa? Toimiiko auto normaalisti tyhjäkäynnillä/osakuormalla jne.? Pitäis olla kiinteä vastus, koska säädettävästä ei kuitenkaan pystyis olla säätämättä lisää..
                          Mistähän paikasta niit lastuja ettis ?
                          Nyt
                          BMW 330e g21 M-Sport
                          Ennen
                          BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎