Eipä taida olla mitään asiaan vihkiytyneitä korjaamoja ihan lähellä. Riippuu vähän mitä pitäs autolle tehdä? Tossa sundomissa on toi sundomin autosähkö, joka kuuluu vissiin Bosch ketjuun tai jotain... Ainakin oon kuullu paikasta positiivista näin yleisesti ottaen ja oon siellä ite asiassa kerran itekkin käyny kun tutkittiin bemun korkeita päästöjä. Tähän asti oon käyttäny omaa bemua kyl lähinnä käyttöautossa kun moottoria on pitäny avata. Mekaanikko on siellä hommansa osannu, mut hinta onkin sitte jo ihan toinen juttu - KISKONTAA!
Niin, noita kolinoita etupäästä olisin korjauttanu jossakin vaiheessa. Ei taida olla tuo Sundomin autosähkö sen alan pajoja. Ja turbokin viheltää kylmänä että pitäis kunnolla päästä kattoon auton alle falskaako joku liitos / tiiviste.
KertaKäyttöautolla jouduin ite käyttään sitä niitten PC:tä kun koodattiin Webastoa / MID/BC kieliasetusta. Löpövuotoakaan eivät löytäneet. Eivätkä saaneet takaturvavyötä kuntoon. Ite piti kotipihalla tehdä. Ja ... Key Memoryn tai valoautomatiikan laittaminen ei onnistunu ollenkaan.
Onko Seinäjoen Autokaaresta kokemuksia? Hinta/osaaminen?
Seinäjoella osasivat ainaki selvittää tuleeko tds:ään huohotinputken eristys...
Vaasassa möivät eristetyn putken ja vannoivat että se kuuluu siihen vaikka tossa mallissa ei moista putkea edes ole... ja muitakin vääriä osia ovat myyneet...
Comment