Announcement

Collapse
No announcement yet.

320:seen 325:sen kaasuläppä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • segru
    BTCF Member
    • Dec 2003
    • 133
    • HKI

    320:seen 325:sen kaasuläppä

    Total Bmw:ssä laittoivat 320i bemariin 325 kaasuläpän ja porttasivat kaasuläpän ja imusarjan liitoskohdan.
    Onkos toi K-jetin imusarja samanlainen että siihen sais ympättyä ton 325:sen
    läpän!?
    kantapään kautta!

    1200gs adventure -08
    318is class II -94
    323i -84
    320i/323i -85
    320i/6 -81
    325i coupe -92
    A4 1.8tq -01 ???

    ex.16 x BMW + paljon muita
  • Kyytsis
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2003
    • 3472
    • Helsinki

    #2
    Originally posted by segru
    Total Bmw:ssä laittoivat 320i bemariin 325 kaasuläpän ja porttasivat kaasuläpän ja imusarjan liitoskohdan.
    Onkos toi K-jetin imusarja samanlainen että siihen sais ympättyä ton 325:sen
    läpän!?
    Saa siihen MUTTA K-jetissä on paljon pienemmät kanavat, eli ne sitten ahdistaa enemmän --> ei vastaavaa hyötyä kuin L-jet/Motronik koneissa. Mutta ei kai se mitään ota, jos ei annakaan.

    t.Ville

    Comment

    • segru
      BTCF Member
      • Dec 2003
      • 133
      • HKI

      #3
      No taidan kuiteski kokeilla jos jostain sais tollasen läpän edukkaasti!
      kantapään kautta!

      1200gs adventure -08
      318is class II -94
      323i -84
      320i/323i -85
      320i/6 -81
      325i coupe -92
      A4 1.8tq -01 ???

      ex.16 x BMW + paljon muita

      Comment

      • jvakeva
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2003
        • 2432
        • Kouvola

        #4
        jos ilmaseksi saa.. mutta muuten aikasen hyödytöntä, etenkin kun moottorin säädöt sen jälkeen persiillään.
        B10 V8 # 108
        saab r560 8X4

        Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

        Comment

        • Kyytsis
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 3472
          • Helsinki

          #5
          Originally posted by jvakeva
          jos ilmaseksi saa.. mutta muuten aikasen hyödytöntä, etenkin kun moottorin säädöt sen jälkeen persiillään.
          Niin... niitähän ei voi sitten säätää kohdalleen.



          t.Ville

          Comment

          • jvakeva
            Bimmer Enthusiast
            • Sep 2003
            • 2432
            • Kouvola

            #6
            Originally posted by Kyytsis
            Niin... niitähän ei voi sitten säätää kohdalleen.



            t.Ville
            aijjaa. miksi ei? v*tun neroilija.
            B10 V8 # 108
            saab r560 8X4

            Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

            Comment

            • T3
              BTCF Member
              • Oct 2003
              • 8530
              • Karhe

              #7
              K-jetin kaasuläppähän on muutenkin lähes samankokoinen kuin 2,5:n.
              Taitaa olla ihan hiuksenhieno ero, joten kannattaako vaihtaa?
              .

              Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎