Pakkaset pääsi tekemään temput e36:sen automaattilaatikolle. Suunnilleen kolmenkympin vauhissa päätti vetää itsestään parkki asennolle,renkaat lukkoon ja samalla kuulu karmea jysähys laatikosta, arvaatte varmaan tuloksen. Otettiin öljyt ja öljypohja pois ja sieltähän löyty aika paljo metalli silppua, isoimmat palat noin tulitikun pään kokoisia. Nyt tilanne on se että ajaessa muita vaihteita ei ole kun kakkonen ja pakki. Onko mulla nyt laatikon vaihto ainut vaihtoehto saaha auto pelittään? Vai voiko joku metalli siru tukkia öljykanavan ja sen takia ei muita vaihteita löydy? Onko kellään kokemuksia tällaisesta ja yleensäkin laatikon vaihdosta? Olisin erittäin kiitollinen kommenteista/avusta. Meinaan että vituttaa hiljastakin miestä tämmönen!!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pikaista apua kaivataan!!!!
Collapse
X
-
Jos sielä tuollasta silppua on niin eiköhän se laatikko oo entinen...530d GT F07 2010
325i E30 Cabriolet 1987
Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007
Comment
-
Comment