Announcement

Collapse
No announcement yet.

327:n teho?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tee Koo
    Bimmer Rookie
    • Dec 2003
    • 63
    • Iisalmi

    327:n teho?

    Paljonko tehoa löytyy E30 327:stä?
    Datsun-Nissan Micra 1.5i turbo IC -83
    Subaru Leone 2.0i DOHC turbo IC 4wd -86
    Nissan Micra 1.0 DX -87
    Offroad Suncra 988cc -05
  • biimer327
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2003
    • 1928
    • Eastside

    #2
    Ei paljon mitään,naurettavan vähän :!: Nimim.Kokemusta on
    "Suck my dick!"
    -Ron Jeremy

    Comment

    • Cee.Koo
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2004
      • 354
      • Twilight zone

      #3
      125/129 heposta riippuen vuos mallista, samoja tehoja ku b20 mut paljon matalemmilla kierroksilla.
      With jap crap, life sucks and then you die

      Comment

      • Tee Koo
        Bimmer Rookie
        • Dec 2003
        • 63
        • Iisalmi

        #4
        Arvelinkin että ei mitenkään hirveästi, kun on lainassa serkkupojalta ja ei se kiihtyvyys oikein vakuuttanut minua vaikka moottoritilavuutta löytyy lähemmäs kolmatta litraa. BTW, taisi serkku puhua paskaa kun väitti että siinä olisi vieläpä jonkin M3:n (en tiedä minkä) männät :shock:
        Datsun-Nissan Micra 1.5i turbo IC -83
        Subaru Leone 2.0i DOHC turbo IC 4wd -86
        Nissan Micra 1.0 DX -87
        Offroad Suncra 988cc -05

        Comment

        • Esko
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2002
          • 11716
          • Kouvola

          #5
          eihän se vakio Eta malli mihinkään liikukkaan mut laitetuista saa helposti sen 200 konia irti...

          Comment

          • Petepetteri
            Bimmer Rookie
            • Jan 2004
            • 174
            • Helsinki

            #6
            Omasta 527i:sta on otettu lähemmäs 200 kaakkia irti. Ja hyvin kulkee :!: 8)

            Comment

            • Tee Koo
              Bimmer Rookie
              • Dec 2003
              • 63
              • Iisalmi

              #7
              Kyllä kai se laitettuna kulkee, mutta kun on ihan vakio...
              Datsun-Nissan Micra 1.5i turbo IC -83
              Subaru Leone 2.0i DOHC turbo IC 4wd -86
              Nissan Micra 1.0 DX -87
              Offroad Suncra 988cc -05

              Comment

              • ropo
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2003
                • 648

                #8
                Miten tuosta koneesta enemmän tehoa? Siis m20b27 koneesta
                Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

                Comment

                • biimer327
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2003
                  • 1928
                  • Eastside

                  #9
                  Searchilla löytyy
                  "Suck my dick!"
                  -Ron Jeremy

                  Comment

                  • f1zz
                    GTi:stä tuttu
                    • Sep 2003
                    • 1469
                    • Veikkola

                    #10
                    Originally posted by ropo
                    Miten tuosta koneesta enemmän tehoa? Siis m20b27 koneesta
                    ihan samallalailla kuin muistakin m20 ja ylensä ottomoottoreista.

                    eikö olekkin tyhjentävä vastaus. eti se m20b25 lisää tehoa topic ja sieltä lue = ja eikun ahtamaan

                    Comment

                    • ropo
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2003
                      • 648

                      #11
                      Mutta mitä erillaista tuossa 2,7l koneessa on 2,5 kun siinä on niin paljon vähemmän tehoa? Eikös imusarja ollut ainakin jotenkin erilainen? auttaako jos laittaa 2,5 koneen imusarjan
                      Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

                      Comment

                      • juuze
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jul 2002
                        • 1938
                        • Oulu

                        #12
                        Originally posted by Tee Koo
                        Kyllä kai se laitettuna kulkee, mutta kun on ihan vakio...
                        Muistuttelempas, että jos auto ei ole tällainen, niin se ei missään nimessä ole 327, vaan todennäköisesti 325e, jossa on siis sama lohko kuin 325i:ssä, mutta iskun pituus on pidempi ja kansi "ahtampi". Vakio 325e:ssä - tai puhutaan ennemmin koneesta, M20B27:ssa on tosiaan kori- ja vuosimallista riippuen 122-129 heppaa. Rohkenen epäillä, ettei siinä M3:n mäntiä ole. Paljon puhutaan juuri "327i"-bemareista, vaikka tällaista mallia ei olekkaan. Yleensä tällä tarkoitetaan joko 325e:stä tai 325i:stä muunnettua konetta tai tarkemmin noiden sekoitusta, e:n lohko ja i:n ruisku ja kansi.
                        Jussi
                        F31 320xda & e39 530d Msport
                        ex e87, e39, e34, e28 & e30

                        Comment

                        • ropo
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2003
                          • 648

                          #13
                          Kysyn vielä sellaista että mikä ruisku on 325e ? (m20b27 koneessa)
                          Ei riemulla rajaa kun kasilla ajaa!

                          Comment

                          • Jubu
                            Bimmer Fanatic
                            • Jul 2002
                            • 937
                            • Kuusankoski

                            #14
                            Originally posted by ropo
                            Kysyn vielä sellaista että mikä ruisku on 325e ? (m20b27 koneessa)


                            tuolta tuohonkin kysymykseen vastaus

                            Comment

                            • jvakeva
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2003
                              • 2433
                              • Kouvola

                              #15
                              juu, elikkäs meinasin sanoa jotain nasevaa, mutta juuze kerkesi ensin..

                              tota autoa pitää ajaa kun diisseliä, elikkä älä missään tapauksessa vedätä liianpitkälle.. toki se koskee myös muitakin bemuja.. pahin tähänmenneisistä on ollu ton mun oma m20b20, 1. ja 2. vaihteella veti niin ilosesti rajottajalle, että kesti jonnin aikaa oppia just oikea vaihtopiste, ettei peliä menetetty.. oli muuten aika tarkka, kun on joku (välitystä en ole laskennu) pitempi perse..
                              B10 V8 # 108
                              saab r560 8X4

                              Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎