Elikkä olisin ostamassa autooni "enkelin silmät" Mutta ongelmanani on että minkä merkkiset kannattaa ostaa.... FK:oon valmistamat ovat halvimmat mutta ovatko ne hyvät??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
"Enkelin Silmät"!!
Collapse
X
-
Originally posted by ErwinElikkä olisin ostamassa autooni "enkelin silmät" Mutta ongelmanani on että minkä merkkiset kannattaa ostaa.... FK:oon valmistamat ovat halvimmat mutta ovatko ne hyvät??
FK on paska merkki, niistä ei saa tiiviitä mutaku upottamalla ne sikafleksiin ja sittenkin sisukalut irtoilee ja sulaa möykyiks ja ledit palaa.sigpic
Comment
-
-
Mulla saksasta hommatut In-pron valot jotkut väittää että nämä on ns. akvaariot, mut mulla ainakin hyvin toimineet. n. 1.5vuotta ovat paikallaan olleet.
Ja autona siis e34Minä vahingossa Volkkarin onko tämä paha?
Ex. X3 -04 "tarvin vetokoukun edition"
Ex. 740iA -97 "Wanha rouwa"
Ex. 328i -95 Jokohan seuraava ois seiska?
Ex. 525Tds -94 Hirvipalovarkaus.
Ex. 316 -87 Elämäni ensirakkaus.
Comment
-
-
Sonar merkkiset ovat kyl halvimmat
Mulla on tuollaset ja jotkut väittävät paskoiksi, mutta itsellä ei ole tullut vettä/kosteutta sisään eikä ole ledit palaneet(vastukset on paikalla)
Mutta valoteho todella paska, pimeällä ei uskalla kovaa ajaa.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Oho. Ei toiminu linkki. Sori.
Just laitoin ite pari viikkoa sitten FK:t paikalleen. Vielä ainakin palaa kaikki rinkulat. Valoissahan lukee muuten merkkinä DEPO. Kosteuskaan ei oo menny vielä sisään näihin akvaarioiksi nimettyihin umpioihin. Saapa nähä sitte pitemmän päälle. Saksasta irtoaa 189,90 € + 20 € kuluja. Pakettiin kuuluu vielä etuvilkutkin.E61 525d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Ha2Oho. Ei toiminu linkki. Sori.
Just laitoin ite pari viikkoa sitten FK:t paikalleen. Vielä ainakin palaa kaikki rinkulat. Valoissahan lukee muuten merkkinä DEPO. Kosteuskaan ei oo menny vielä sisään näihin akvaarioiksi nimettyihin umpioihin. Saapa nähä sitte pitemmän päälle. Saksasta irtoaa 189,90 € + 20 € kuluja. Pakettiin kuuluu vielä etuvilkutkin.
Kyllä se muuten toimi tossa kun klikkasin muutama tunti sitten.. eli ihan tekninen virhe.....Se menee sit....
Comment
-
-
Originally posted by SopranoKyllä se muuten toimi tossa kun klikkasin muutama tunti sitten.. eli ihan tekninen virhe.....E61 525d LCI
Comment
-
Comment